Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Hur går det med credits till Troll: kungens svans ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet  1 mars 2025 kl. 12:43:39Måste du fråga så jävla mycket ?
Inget illa ment, men jag förstår att folk frågar Det är ju inte direkt normen att man som vuxen låter sina föräldrar ha kontrollen över en så där trots att man bor hos dem.

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  1 mars 2025 kl. 23:46:41Inget illa ment, men jag förstår att folk frågar Det är ju inte direkt normen att man som vuxen låter sina föräldrar ha kontrollen över en så där trots att man bor hos dem.
Alla dömer mig  :'(

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  1 mars 2025 kl. 23:46:41Inget illa ment, men jag förstår att folk frågar Det är ju inte direkt normen att man som vuxen låter sina föräldrar ha kontrollen över en så där trots att man bor hos dem.
Jag har inte så mycket pengar 

gstone

Hur går det med credits till Troll: kungens svans ?

gstone

Citat från: MOA skrivet  1 mars 2025 kl. 23:31:14Sarkasm
Kanske bör att ta bort kommentaren ?

svära kanske inhe är okej  :-[ :-\

gstone

Önskar a att dy skrev upp credits  tukk  Zombies den re animerad serien som kom på Disney plus idag ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  5 mars 2025 kl. 15:23:39Önskar a att dy skrev upp credits  tukk  Zombies den re animerad serien som kom på Disney plus idag ?
Det ska jag självklart ordna, men jag kommer tyvärr inte hinna med det till kvällens uppdatering; utan det kommer få vänta till nästa gång - jag ser att serien har 7 avsnitt, så det tar för lång tid för mig att hinna med nu.

De senaste dagarna har jag ägnat åt att skriva av alla credits till Disney/Pixar-serien Vinna eller försvinna. :)

gstone

Det kom en ny Barbie film på Netflix idag 

Du kanske kan skriva av den någon gång i framtiden 

gstone

Önskar credits till  Troll - Kungens svans

gstone

Barnen från Silvergatan vekar visas med svenskt tal 

gstone

Önskar fortfarande credits till den magiska resan ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 12 mars 2025 kl. 09:35:52Barnen från Silvergatan vekar visas med svenskt tal
Ja, jag har mailat till distributören Smorgasbord Picture House två gånger och frågat efter creditlista, men har tyvärr ännu inte fått något svar. :(

Det enda jag har fått reda på är att dubben är gjord av Iyuno hos gamla SDI Media.

Barnen från Silvergatan visas heller inte på bio i Skellefteå, så jag kan tyvärr inte fotografera av eventuella utsatta dubbcredits... Annars hade jag tänkt gå och se filmen, men åtminstone förra helgen och nu till helgen går filmen ännu inte i Skellefteå - möjligtvis kan den tänkas komma lite senare, det har hänt ibland att biofilmer kommer hit någon eller några veckor efter resten av landet, men jag har tyvärr inga större förhoppningar. :(

gstone

Jag kommer med credits till snövit nästa söndag