Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

A Minecraft Movie.

Startat av Will Siv, 5 september 2024 kl. 09:02:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mclovin

Citat från: gstone skrivet  4 april 2025 kl. 14:55:49Och du har ingen screengrab eller så ?
Fixat! 

MOA

Matinbum är alltså bara crediterad psuedonym,hmmm

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Simon Axelsson

Jennifer Coolidge (som spelar Marlene i filmen) har avslöjat i en intervju att hon dejtade Rafael Edholm när hon var ung. 

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  4 april 2025 kl. 14:55:49Och du har ingen screengrab eller så ?
Nu har jag skrivit av hela creditlistan till A Minecraft Movie, och har lagt ut den i samband med den senaste uppdateringen. :)
https://www.dubbningshemsidan.se/credits/a-minecraft-movie/

Citat från: MOA skrivet  4 april 2025 kl. 19:01:21Matinbum är alltså bara crediterad psuedonym,hmmm
Jag tyckte också att det såg väldigt märkligt och amatörmässigt ut, men det står likadant i dokumentet från Warner Bros...

Jag kan bara förmoda att han/hon/hen ville crediteras så, men det ser ändå märkligt ut när alla andra crediterats under sitt riktiga namn.

Och vad är det för märklig pseudonym, förresten? Är hen besatt av mat, eller...?

Citat från: Simon Axelsson skrivet  4 april 2025 kl. 14:54:10Han menar commentary.
Det förklarar saken, men hur kan commentary vara färgad...? Menas det partisk/subjektiv, eller...?

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 april 2025 kl. 11:23:03Jag kan bara förmoda att han/hon/hen ville crediteras så, men det ser ändå märkligt ut när alla andra crediterats under sitt riktiga namn.

Och vad är det för märklig pseudonym, förresten? Är hen besatt av mat, eller...?

Det förklarar saken, men hur kan commentary vara färgad...? Menas det partisk/subjektiv, eller...?
Jag vet inte riktigt hur hans pseudonym kom till, men jag är rätt säker på att det är ett mjukt a och inte ett hårt. 

För den delen åsyftar nog gstone "färgande" commentary, liksom att den tillför ett eget underhållningsvärde.

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  5 april 2025 kl. 11:36:55Jag vet inte riktigt hur hans pseudonym kom till, men jag är rätt säker på att det är ett mjukt a och inte ett hårt.

För den delen åsyftar nog gstone "färgande" commentary, liksom att den tillför ett eget underhållningsvärde.
Färglad 

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 april 2025 kl. 11:23:03Nu har jag skrivit av hela creditlistan till A Minecraft Movie, och har lagt ut den i samband med den senaste uppdateringen. :)
https://www.dubbningshemsidan.se/credits/a-minecraft-movie/
Jag tyckte också att det såg väldigt märkligt och amatörmässigt ut, men det står likadant i dokumentet från Warner Bros...

Jag kan bara förmoda att han/hon/hen ville crediteras så, men det ser ändå märkligt ut när alla andra crediterats under sitt riktiga namn.

Menade Färgglad men råkade skriva Färgad  :-[ :'(

Simon Axelsson

Lustigt. Nu när filmen kommit till Max saknas samtliga dubbningar. 

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 21 juni 2025 kl. 17:20:43Lustigt. Nu när filmen kommit till Max saknas samtliga dubbningar.
knäpp ;D ;D ;D