Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Monsieur Hulot

Hur är det med din dator Daniel? Hårddiskutrymmet bråkade ju för ett tag sedan, är det så fortfarande? Oavsett hoppas jag det löser sig!

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet  3 april 2025 kl. 17:07:56Hur är det med din dator Daniel? Hårddiskutrymmet bråkade ju för ett tag sedan, är det så fortfarande? Oavsett hoppas jag det löser sig!
Är det troligen OneDrive utrymmet fullsatt? Hade det & datorn mådde skit för det men sedan jag loggade ut har den mått mycket bättre

Ovanliga dubbningar

Citat från: Adam Larsson skrivet  3 april 2025 kl. 16:03:17@Ovanliga dubbningar Hade din väninna avsnitt av Lucky Luke från TV1000?
Jag tror dessvärre att jag glömde bort att fråga. :(

Jag ska fråga henne snarast.

DingoPictures2005

Har någon tänkt digitalisera Brisby och NiMH 2?
Tänkt ta tag i det själv annars🙂, då jag hittade en billig kopia av filmen online.

Adam Larsson

Någon som har de norska dubbningarna av Lucky Luke filmerna? Både de svenska och danska finns ju på internet men just de norska finns inte. Jag är intresserad av den norska dubbningen av filmen från 1971 för det är en dubbning där det inte bara är en person som spelar alla roller...

DingoPictures2005

Citat från: Adam Larsson skrivet  9 april 2025 kl. 20:16:03Någon som har de norska dubbningarna av Lucky Luke filmerna? Både de svenska och danska finns ju på internet men just de norska finns inte. Jag är intresserad av den norska dubbningen av filmen från 1971 för det är en dubbning där det inte bara är en person som spelar alla roller...
Har den, måste dock fråga min norska kontakta om tillåtelse innan jag delar den skickar ett dm till honom nu.
Har med principen att göra.

Roligt är att i uppföljaren så gör dubbveteranen Rolf Just Nilsen alla norska röster på norska.

DingoPictures2005

Citat från: Adam Larsson skrivet  9 april 2025 kl. 20:16:03Någon som har de norska dubbningarna av Lucky Luke filmerna? Både de svenska och danska finns ju på internet men just de norska finns inte. Jag är intresserad av den norska dubbningen av filmen från 1971 för det är en dubbning där det inte bara är en person som spelar alla roller...
Fick tillåtelse, laddar ned den från driven, blir upplagd när BPS får tid.

DingoPictures2005

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  9 april 2025 kl. 21:03:07Fick tillåtelse, laddar ned den från driven, blir upplagd när BPS får tid.
Nu har @BPS fått den, räkna med att den kommer här under morgondagen eller kvällen🙂.

BPS

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  9 april 2025 kl. 21:23:30Nu har @BPS fått den, räkna med att den kommer här under morgondagen eller kvällen🙂.
Nu är den uppladdad och håller på att bearbetas så den lär vara klar imorgon bitti.

https://archive.org/details/lucky-luke-vestens-toffeste-cowboy

DingoPictures2005

Citat från: BPS skrivet  9 april 2025 kl. 22:23:47Nu är den uppladdad och håller på att bearbetas så den lär vara klar imorgon bitti.

https://archive.org/details/lucky-luke-vestens-toffeste-cowboy
Tack kan du förresten korrigera Arve Opsahl's namn.
Han stavade Opsahl och inte Oppsahl🙂, om du kan fixa det.

BPS

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  9 april 2025 kl. 22:52:19Tack kan du förresten korrigera Arve Opsahl's namn.
Han stavade Opsahl och inte Oppsahl🙂, om du kan fixa det.
Tack för att du uppmärksammade det, nu är det korrigerat.

DingoPictures2005

Citat från: BPS skrivet  9 april 2025 kl. 22:54:55Tack för att du uppmärksammade det, nu är det korrigerat.
Inga problem☺️

DingoPictures2005

2 andra ovanliga norska dubbningar beställda.

Hur var det med Brisby och NiMH 2 var det någon som sökte den?
Kan beställa den billiga kopian och digitalisera isåfall.

gstone

kankse någon kan lägga uo Tom & Jerry gör stan osäker  ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

DingoPictures2005

Citat från: gstone skrivet 12 april 2025 kl. 15:46:43kankse någon kan lägga uo Tom & Jerry gör stan osäker  ?
Har den norska utgåvan på vhs.

Saknar svenska dubben men går inte den att streama?