Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Bidra med creditlistor

Startat av Henrik, 28 januari 2008 kl. 16:27:41

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 juni 2025 kl. 09:28:00Tack. Är det där allt - finns det ingen skärmbild med studiocredits?
Ska dubble kolla 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 juni 2025 kl. 09:28:00Tack. Är det där allt - finns det ingen skärmbild med studiocredits?
nej

Simon Axelsson

Credits till K-Pop: Demonjägarna som släpptes på Netflix idag. Får ursäkta bildkvaliteten.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 20 juni 2025 kl. 13:41:41Credits till K-Pop: Demonjägarna som släpptes på Netflix idag. Får ursäkta bildkvaliteten.
Tack

gstone

Jag kankse ser Smygpremiären av Smurfar

I så fall kan jag levra svenska credits tidigt 

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 22 juni 2025 kl. 17:22:41Jag kankse ser Smygpremiären av Smurfar

I så fall kan jag levra svenska credits tidigt
Smygpremiär? Det har jag inte hört nåt om. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 22 juni 2025 kl. 20:09:11Smygpremiär? Det har jag inte hört nåt om.
Inte jag heller. När och var är egentligen den?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 juni 2025 kl. 20:18:49Inte jag heller. När och var är egentligen den?
Den är 11 juli

förhoppning även 12 och 13  då det är mycket lättare för mig att ta mig till en biograf på helgen !

gstone

Elio  

"Svenska röster: Hugo Bergström, Benjamin Hasselström, Linda Santiago m f"