Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Zombie Hotell

Startat av A.T.Nilsson, 23 juni 2025 kl. 18:06:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

BPS

Citat från: Ovanliga dubbningar skrivet Igår kl. 04:59:12Om inte min syn försämrats, så ser det faktiskt ut som att det står Kristian Stählgren under eftertexterna. Men misstag kan alla göra, även Sveriges Television. :D
Om bara @BPS kan synka, så ska du nog få chansen att kunna streama alla episoder på svenska på Archive.org vad det lider. :)

Sannolikheten att SVT skulle visa serien i repris bedömer jag dessvärre som ganska liten, efter alla dessa år. :(
Det vore förstås mycket uppskattat, så kan jag skriva ut det under eller efter eftertexterna, beroende på hur det ser ut och hur en bäst löser bildversionen. :)

Vad tycker du om YouTube-bildkällan? Är den tillräckligt bra i dina ögon?
Ja, jag är också mycket tacksam. Jag minns inte om jag själv har sett serien, men den ser rätt bra ut. :)
Den funkar, inga störningar i bilden eller liknande men den är som sagt uppskalad så man kan inte förvänta sig bästa kvalitén.