Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Zombie Hotell

Startat av Nilsson, 23 juni 2025 kl. 18:06:02

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

BPS

Citat från: Ovanliga dubbningar skrivet 19 juli 2025 kl. 04:59:12Om inte min syn försämrats, så ser det faktiskt ut som att det står Kristian Stählgren under eftertexterna. Men misstag kan alla göra, även Sveriges Television. :D
Om bara @BPS kan synka, så ska du nog få chansen att kunna streama alla episoder på svenska på Archive.org vad det lider. :)

Sannolikheten att SVT skulle visa serien i repris bedömer jag dessvärre som ganska liten, efter alla dessa år. :(
Det vore förstås mycket uppskattat, så kan jag skriva ut det under eller efter eftertexterna, beroende på hur det ser ut och hur en bäst löser bildversionen. :)

Vad tycker du om YouTube-bildkällan? Är den tillräckligt bra i dina ögon?
Ja, jag är också mycket tacksam. Jag minns inte om jag själv har sett serien, men den ser rätt bra ut. :)
Den funkar, inga störningar i bilden eller liknande men den är som sagt uppskalad så man kan inte förvänta sig bästa kvalitén.

Ovanliga dubbningar

Citat från: BPS skrivet 19 juli 2025 kl. 05:20:00Den funkar, inga störningar i bilden eller liknande men den är som sagt uppskalad så man kan inte förvänta sig bästa kvalitén.
Jag har nu fått dom första 8 avsnitten av Zombie Hotell av min väninna. Om du fortfarande är villig att synka, så kan jag skicka över dom till dig nu. :)

Min väninna hälsar att hon fortsätter att digitalisera så ofta hon hinner, men att det är beroende av väder, familjeförpliktelser och annat.

Förhoppningsvis stämmer det att hon har alla 26 avsnitten, men jag kan inte lova något till 100% förrän jag har alla avsnitten i min hand - med Lou mindes hon ju trots allt fel om något avsnitt, som inte ens verkar ha dubbats, så en kan aldrig vara helt säker. :)

Nilsson

Citat från: Ovanliga dubbningar skrivet  8 september 2025 kl. 00:47:35Jag har nu fått dom första 8 avsnitten av Zombie Hotell av min väninna. Om du fortfarande är villig att synka, så kan jag skicka över dom till dig nu. :)

Min väninna hälsar att hon fortsätter att digitalisera så ofta hon hinner, men att det är beroende av väder, familjeförpliktelser och annat.

Förhoppningsvis stämmer det att hon har alla 26 avsnitten, men jag kan inte lova något till 100% förrän jag har alla avsnitten i min hand - med Lou mindes hon ju trots allt fel om något avsnitt, som inte ens verkar ha dubbats, så en kan aldrig vara helt säker. :)
Detta är goda nyheter :)

BPS

Citat från: Ovanliga dubbningar skrivet  8 september 2025 kl. 00:47:35Jag har nu fått dom första 8 avsnitten av Zombie Hotell av min väninna. Om du fortfarande är villig att synka, så kan jag skicka över dom till dig nu. :)

Ja, jag är absolut villig och kommer att börja så fort som möjligt.

Ovanliga dubbningar

Citat från: BPS skrivet  8 september 2025 kl. 12:38:20Ja, jag är absolut villig och kommer att börja så fort som möjligt.
Citat från: Nilsson skrivet  8 september 2025 kl. 00:53:30Detta är goda nyheter :)
Hoppas synkningen går bra. Nu har jag fått tag i och skickat över även avsnitt 9 - 15 till @BPS . :)

Mer än halva serien är alltså levererad, och hittills tycks Barnkanalen ha sänt serien i samma ordning som Wikipedia uppger. Om det sen ska ses som något universellt facit när det gäller avsnittordning vet jag inte, men jag hittar ingen annan ordning till den här serien när jag googlar runt.

Nilsson

Citat från: Ovanliga dubbningar skrivet 11 september 2025 kl. 01:46:04Hoppas synkningen går bra. Nu har jag fått tag i och skickat över även avsnitt 9 - 15 till @BPS . :)

Mer än halva serien är alltså levererad, och hittills tycks Barnkanalen ha sänt serien i samma ordning som Wikipedia uppger. Om det sen ska ses som något universellt facit när det gäller avsnittordning vet jag inte, men jag hittar ingen annan ordning till den här serien när jag googlar runt.
avsnittsordningen på imdb är annorlunda men det spelar ingen roll 🙂 krångla inte till det

Nilsson

Något speciellt ni minns från zombie hotell eller nåt speciellt avsnitt , händelse eller karaktär er?  Det finns komiska situationer ibland med hotellets personal och gäster. Särskilt Rictus pappa(Farfar) som gör ett gästframträdande i två avsnitt.

Nilsson

Gillar kock duon Gadd och Wilson. :)

Hey Arnold på svenska

Citat från: Nilsson skrivet 23 september 2025 kl. 14:10:21Något speciellt ni minns från zombie hotell eller nåt speciellt avsnitt , händelse eller karaktär er?  Det finns komiska situationer ibland med hotellets personal och gäster. Särskilt Rictus pappa(Farfar) som gör ett gästframträdande i två avsnitt.
Maggot är min favorit från serien och därför gilla jag mest avsnitten där hon är mer huvudfokus. (Hon påminner lite av Angelica Pickles).
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12183.msg87048#msg87048

Nilsson

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet  1 oktober 2025 kl. 21:28:22Maggot är min favorit från serien och därför gilla jag mest avsnitten där hon är mer huvudfokus. (Hon påminner lite av Angelica Pickles).
I avsnittet "Zombie Pride försöker Maggot få Wilson på sin sida att få nördmobbaren att tro på zombies