Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Will Siv

Grattis Jesper Adefelt, Jasmine Heikura, Prinsessan Jasmin och Yasmine Gzaiel
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 26 juli 2025 kl. 20:59:08Grattis Jesper Adefelt, Jasmine Heikura och Yasmine Gzaiel
Samt Jesper (från Folk och Rövare i Kamomilla Stad), Prinsessan Jasmine, en personalmöte mitt boende som också heter Jasmine (vet dock inte om hon stavas med eller utan e på slutet), kommer kanske på mer senare.

MOA

Idag firar Marta namnsdag, så grattis till en chef

Will Siv

Grattis Olof Thunberg, Olof Wretling, Olof Palme, Olof Landström, Olof ("Frost"), Ole Ornered och Olav F. Andersen.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 29 juli 2025 kl. 20:52:27Grattis Olof Thunberg, Olof Wretling, Olof Palme, Olof Landström, Olof ("Frost"), Ole Ornered och Olav F. Andersen.
Min kompis största idol ;D

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 29 juli 2025 kl. 20:52:27Grattis Olof Thunberg, Olof Wretling, Olof Palme, Olof Landström, Olof ("Frost"), Ole Ornered och Olav F. Andersen.
Samt Olof Lundström Orloff.

MOA

Will Siv

Grattis Helena Boham Carter, Helena af Sandeberg, Elin Abelin, Elin Klinga, Elin Ek, min andra tremäning och Helen Sjöholm, Helen Parr.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 31 juli 2025 kl. 20:53:11Grattis Helena Boham Carter, Helena af Sandeberg, Elin Abelin, Elin Klinga, Elin Ek och min andra tremäning.
Glöm inte Helena Bergström & Elina Raeder har också namnsdag idag. Igår var det Algots namnsdag och det hette min gammelfarfar

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 31 juli 2025 kl. 20:53:11Grattis Helena Boham Carter, Helena af Sandeberg, Elin Abelin, Elin Klinga, Elin Ek, min andra tremäning och Helen Sjöholm, Helen Parr.
Samt en tidigare personal på min DV som också heter Elin, Helena Bergström, Heléne "Pocahontas" Lundström, Helena Brodin, kommer kanske på mer senare.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet 31 juli 2025 kl. 20:53:11Grattis Helena Boham Carter, Helena af Sandeberg, Elin Abelin, Elin Klinga, Elin Ek, min andra tremäning och Helen Sjöholm, Helen Parr.
Elin var också ett utav namnen till min mamma.

Will Siv

Grattis Per Sandborgh, Per Andersson, Per Johansson, Per Eggers, Per Myrberg, Per Åhlin, Per-Erik Hallin, Per-Axel Branner, Per-Arne Ehlin, Per Fritzell, Per Gessle, Per Oscarsson och Per Morberg.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  1 augusti 2025 kl. 19:59:27Grattis Per Sandborgh, Per Andersson, Per Johansson, Per Eggers, Per Myrberg, Per Åhlin, Per-Erik Hallin, Per-Axel Branner, Per Fritzell, Per Gessle, Per Oscarsson och Per Morberg.
Precis när vi snackar om hans hälsa

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  1 augusti 2025 kl. 19:59:27Grattis Per Sandborgh, Per Andersson, Per Johansson, Per Eggers, Per Myrberg, Per Åhlin, Per-Erik Hallin, Per-Axel Branner, Per Fritzell, Per Gessle, Per Oscarsson och Per Morberg.
Samt Per-Arne Wahlgren, Per från Per och Bettan och min ingifta farbror som också heter Per.