Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Will Siv

Grattis Karin Miller, Karin Andersson och Kajsa Anka.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  2 augusti 2025 kl. 19:59:05Grattis Karin Miller, Karin Andersson och Kajsa Anka.
Synd om alla som heter Kajsa av uppenbar anledning

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  2 augusti 2025 kl. 19:59:05Grattis Karin Miller, Karin Andersson och Kajsa Anka.
Samt Kajsa Reingardt, Kajsa Ernst, en personal på min DV som också heter Karin, min kusins hustru som också heter Karin, kommer kanske på fler senare.

Skokaka

Och Karin från SvampBob Fyrkant.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 augusti 2025 kl. 20:00:41Synd om alla som heter Kajsa av uppenbar anledning
Jag tror att du har nämnt i en annan tråd om någon som heter Kajsa som är tydligen kontroversiell över något, själv så har jag glömt vem den "inhemska" Kajsa är...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 augusti 2025 kl. 22:49:56Jag tror att du har nämnt i en annan tråd om någon som heter Kajsa som är tydligen kontroversiell över något, själv så har jag glömt vem den "inhemska" Kajsa är...
Inget minne av det men ni kan nog lista ut vad det är

Will Siv

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  3 augusti 2025 kl. 20:52:47Grattis Tage Danielsson.
Trodde att jag hittade på namnet först men finns en vid namn Tage Lagerkvist så grattis till honom

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 augusti 2025 kl. 21:47:52Och Tage Sköldpadda.
Världens Mest Hemska Drake & Bosse Kossas bästa vän

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 augusti 2025 kl. 22:00:48Världens Mest Hemska Drake & Bosse Kossas bästa vän
Hur är han en drake om han är en sköldpadda?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 augusti 2025 kl. 22:53:00Hur är han en drake om han är en sköldpadda?
En rolig historia...

Will Siv

Grattis Arne Weise, Arne Källerud, Arnold Schwarzenegger och (Hey) Arnold Shortman. @Hey Arnold på svenska
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  4 augusti 2025 kl. 20:53:15Grattis Arne Weise, Arne Källrud, Arnold Schwarzenegger och (Hey) Arnold Shortman. @Hey Arnold på svenska
Så han heter Shortman i efternamn, var nog många som inte visste det. Om du stavat fel heter han Källerud

Will Siv

- what.