Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Folk som kallar karaktärer in animerade barnfilmer för pedpofiiller borde låsas in , jag hatar när folk skapar snuskiga eller hemska teorier om barn filmer
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Will Siv

Citat från: gstone skrivet  4 augusti 2025 kl. 19:53:54Folk som kallar karaktärer in animerade barnfilmer för pedpofiiller borde låsas in , jag hatar när folk skapar snuskiga eller hemska teorier om barn filmer
Håller med 
- what.

BPS

Fck huliganernas beteende ska de bränna upp saker så får de åka och göra det hemma i Danmark

MB

Citat från: BPS skrivet  5 augusti 2025 kl. 17:56:23Fck huliganernas beteende ska de bränna upp saker så får de åka och göra det hemma i Danmark
Vad är Fck?

MOA

När finska omdubbningen av AOSMB3 är så bra är det dåligt att danska & svenska aldrig blev omdubbade

MOA

Klarade av Yoshi's Island i förrgår. Underbart slut som startade ett av dom största mysterien i Marios historia: Vilka är deras föräldrar?

Mathilda Gustafsson

Festivalen tär verkligen på en men Timbuktu och alla andra var riktigt bra

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  9 augusti 2025 kl. 01:39:46Festivalen tär verkligen på en men Timbuktu och alla andra var riktigt bra
Vilken festival var det?

Det är ju ett stort land, så det finns säkert mer än en festival som pågår/pågått i närtid...

Mathilda Gustafsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 augusti 2025 kl. 01:42:49Vilken festival var det?

Det är ju ett stort land, så det finns säkert mer än en festival som pågår/pågått i närtid...
Malmöfestivalen såklart jag nämnde ju Timbuktu. Konstant festande mellan 8-15 augusti.

Daniel Hofverberg

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  9 augusti 2025 kl. 02:44:23Malmöfestivalen såklart jag nämnde ju Timbuktu. Konstant festande mellan 8-15 augusti.
Jag har ingen aning vilka artister som medverkar i olika festivaler jag inte varit på, så var Timbuktu spelar är bortom min kunskap. Om jag inte är felunderrättad pågår väl Way Out West i Göteborg också ungefär samtidigt, och där är det väl också relativt kända artister med...?

PatoskyeIII

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  9 augusti 2025 kl. 03:08:44Jag har ingen aning vilka artister som medverkar i olika festivaler jag inte varit på, så var Timbuktu spelar är bortom min kunskap. Om jag inte är felunderrättad pågår väl Way Out West i Göteborg också ungefär samtidigt, och där är det väl också relativt kända artister med...?
På Way Out West i Göteborg uppträdde faktiskt Rapunzel igår (fredag) alltså Molly Sandén så de är också stora kändisar. Men Malmöfestivalen ska tydligen få dit någon världskänd arabisk popdrottning så det är nog lite större än Molly Sandén

Monsieur Hulot

I vanliga fall tycker jag inte om att gnälla, men det finns en sak som jag funderat på att ta upp ett tag men på grund av tidsbrist har det inte blivit av - förrän nu.

Jag gillar verkligen kyckling, men det finns ju hur många som helst i butikerna - särskilt frysta filéer. De man enligt mig bör undvika är de som kommer från Danmark. En sort som inte verkar finnas längre är en fryst kycklingfilé av märket Ivars, med kycklingkött från Danmark. Har testat den själv en gång och den smakade illa!

I flera blindtester har Ivars fått sämst betyg, bland annat i en Youtube-video av en kille som heter Amir (kan länka här nedan). Faktum är att flera av kycklingfiléerna som dåligt betyg i den videon är danskproducerade.

Den kycklingfilé som vann var dock mycket oväntad; budgetmärket Garant! Testade den själv vid ett tillfälle och den var verkligen sagolikt god!

https://www.youtube.com/watch?v=cmiYrYlCM1E

Anders M Olsson

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  9 augusti 2025 kl. 02:44:23Malmöfestivalen såklart jag nämnde ju Timbuktu. Konstant festande mellan 8-15 augusti.
Jag försöker undvika Malmö helt så länge Malmöfestivalen pågår. Det är alldeles för stökigt för min smak. Trafikavstängningar och flyttade busslinjer och hållplatser gör att man aldrig vet om man kan komma fram som man hade tänkt sig. Att försöka köra bil i Malmös centrum är bara inte att tänka på.

Att Timbuktu spelar är ännu en orsak för mig att hålla mig därifrån. :)

MOA

Kollegorna snackar inte mycket om Allsång på farsans jobb