Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Namnsdagar.

Startat av Will Siv, 2 januari 2025 kl. 12:38:17

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet 30 augusti 2025 kl. 20:55:59Grattis Albert Einstein och Albert Brooks.
Samt Albert från DuckTales.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 augusti 2025 kl. 21:27:08Samt Albert från DuckTales.
Albert Karlsson i Albert & Herbert & Albertina måste också nämnas

Will Siv

Grattis Samuel L. Jackson, Samuel Fröller, Sam Cooke, Sam Neil, Sam Raimi, Sam Rockwell, Sam Elliott, Sam Scribler, Sam the Eagle och Sam Sharp.
- what.

Disneyfantasten

Citat från: Will Siv skrivet  1 september 2025 kl. 20:52:54Grattis Samuel L. Jackson, Samuel Fröler, Sam Cooke, Sam Neil, Sam Raimi, Sam Rockwell, Sam Elliott, Sam Scribler, Sam the Eagle och Sam Sharp.
Samt Samuel Elers-Svensson, fåret Samuel (från Min Vän Charlotte) och Sam (från Zootropolis+).

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet  1 september 2025 kl. 20:52:54Grattis Samuel L. Jackson, Samuel Fröler, Sam Cooke, Sam Neil, Sam Raimi, Sam Rockwell, Sam Elliott, Sam Scribler, Sam the Eagle och Sam Sharp.
Samt Råbarkar-Sam. 

Förresten, räknas Samantha? I så fall, Samantha Kelly, som inte längre spelar Peach och Toad.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  1 september 2025 kl. 21:23:11Samt Råbarkar-Sam.

Förresten, räknas Samantha? I så fall, Samantha Kelly, som inte längre spelar Peach och Toad.
Lika saknad som Charles Martinet, säkert en underbar kvinna

Will Siv

Grattis till min kompis Alva.
- what.

Will Siv

Grattis Gizela Rash och Giselle ("Förtrollad")
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  4 september 2025 kl. 20:53:14Grattis Gizela Rash och Giselle ("Förtrollad")
Finns även en katalansk artist vid namn Gisela, spelar Elsa i både katalanska & spanska dubbningen av Frost

Will Siv

Grattis Adele och Adella (Ariels syster).
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  5 september 2025 kl. 20:55:03Grattis Adele och Adella (Ariels syster).
Det är också Heidi Andersson & Heidi i Heidis namnsdag idag

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  5 september 2025 kl. 21:33:01Det är också Heidi Andersson & Heidi i Heidis namnsdag idag
Samt titelkaraktären i Sagan om Heidi.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 september 2025 kl. 21:41:20Samt titelkaraktären i Sagan om Heidi.
Menade det med Heidi i Heidi, har så dålig koll på den sagan

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  5 september 2025 kl. 22:01:28Menade det med Heidi i Heidi, har så dålig koll på den sagan
Det finns olika adaptioner av Heidi, har inte sett Sagan om Heidi ännu men har sett 2015-års datoranimerade anime-serie.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 september 2025 kl. 22:06:48Det finns olika adaptioner av Heidi, har inte sett Sagan om Heidi ännu men har sett 2015-års datoranimerade anime-serie.
Kunde inte formulera på ett bättre sätt för att jag aldrig sett Heidi, tror att Sagan Om Heidi skapades av Hanna Barbera