Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Kenneth Milldoff (1947-2015)

Startat av JRL, 30 september 2015 kl. 07:48:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Han var bäst som Shredder iallafall. 

MOA

Citat från: Elios skrivet 25 januari 2023 kl. 13:57:45Han var bäst som Shredder iallafall.
Eller Strimlaren
R.I.P 8 år senare,Min hyllning finns till ära av hans minne

Skokaka

MOA

Detta ämne är inte så gammalt men i år är det 10 år sedan han gick bort. Tänker skapa en video med Kenneth Milldoffs bästa citat, länka också så jag kan använda citatet i min video. Behöver 10 till denna hyllning

Elios

Citat från: MOA skrivet  3 september 2025 kl. 11:32:56Detta ämne är inte så gammalt men i år är det 10 år sedan han gick bort. Tänker skapa en video med Kenneth Milldoffs bästa citat, länka också så jag kan använda citatet i min video. Behöver 10 till denna hyllning
Ja sjukt att tiden går så snabbt. Minns att jag trodde det var ett skämt först. Någon som vet vad han dog av?

Nilsson

Citat från: MOA skrivet  3 september 2025 kl. 11:32:56Detta ämne är inte så gammalt men i år är det 10 år sedan han gick bort. Tänker skapa en video med Kenneth Milldoffs bästa citat, länka också så jag kan använda citatet i min video. Behöver 10 till denna hyllning
Stormar och orkaner

MOA

Citat från: Nilsson skrivet  3 september 2025 kl. 13:52:24Stormar och orkaner
Alla Kapten Haddocks svordomar, står inte varför han dog & vi kommer nog aldrig få reda på det 10 år senare

MOA

Citat från: Beck skrivet  3 september 2025 kl. 15:55:47
Tack för länken, fler citat som kan länkas?
Ett citat sitter redan i huvudet för det är det första jag tänker på när det kommer till Kenneth Milldoff

Jack P.W.

Citat från: Elios skrivet  3 september 2025 kl. 13:49:37Ja sjukt att tiden går så snabbt. Minns att jag trodde det var ett skämt först. Någon som vet vad han dog av?
Enligt Expressen drabbades han av en stroke år 2008 inför Strindbergs "Dödsdansen" (där han hade huvudrollen), han kämpade sig tillbaka efter sjukdomen däremot.

Antagligen kan det ha varit en till stroke som han dog av i sina sista dagar.

Monsieur Hulot

Citat från: Jack P.W. skrivet  4 september 2025 kl. 15:45:00Enligt Expressen drabbades han av en stroke år 2008 inför Strindbergs "Dödsdansen" (där han hade huvudrollen), han kämpade sig tillbaka efter sjukdomen däremot.

Antagligen kan det ha varit en till stroke som han dog av i sina sista dagar.
Aj aj aj :-[ Otäck historia! En fråga, blev han ersatt i Dödsdansen eller blev det inställt helt och hållet?

MOA

Behöver 8 citat till 15 September, kom på allt ni kan nu

Elios

Citat från: MOA skrivet  4 september 2025 kl. 16:00:48Behöver 8 citat till 15 September, kom på allt ni kan nu
Varför så bråttom?

MOA

Citat från: Elios skrivet  4 september 2025 kl. 16:13:52Varför så bråttom?
För det är dödsdagen, 10 år senare måste jag göra en uppföljare till min hyllning