Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: gstone skrivet 22 september 2025 kl. 00:04:14Robort Redford dog här om dagen han var en jättebra skådespelare

Bland annat var han röst i Min vän Charlotte

Men har gjotu tonvis av filmer ändå sedan 50-talet

Min morfar var ett fan an honom
Robert Redford var även  miljö aktivist 

Och  aktivist för amerikanska ursprungs befolkning. :'( :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Min morfar har svårt att ta sig fram sedan han blev sjuk

gstone

Nät jag var liten lånade vi en bilder bok from Biblioteket som traumatiserad mig  :'(

Det var det hemskat jag läste, jag vet inte om barn borde skämma barn

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 25 september 2025 kl. 00:02:40Nät jag var liten lånade vi en bilder bok from Biblioteket som traumatiserad mig  :'(

Det var det hemskat jag läste, jag vet inte om barn borde skämma barn
Det vore kanske värdefullt att veta vilken bok det rörde sig om...? Bara för att lättare kunna avgöra om boken skrämt fler genom åren, eller om det var ett undantag. Olika barn kan trots allt bli rädda av olika saker, så det är svårt att dra alla barn över samma kam.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 september 2025 kl. 00:22:25Det vore kanske värdefullt att veta vilken bok det rörde sig om...? 
Jag fick ont i magen bara av att tänka på den om jag googlar för länka den kanske jag mät ännu sämre  :'( :'(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 september 2025 kl. 00:22:25Det vore kanske värdefullt att veta vilken bok det rörde sig om...? Bara för att lättare kunna avgöra om boken skrämt fler genom åren, eller om det var ett undantag. Olika barn kan trots allt bli rädda av olika saker, så det är svårt att dra alla barn över samma kam.
Hur ska förklara vilkrm bok det är utan att väcka mer C-PSD ? ??? :'(

Skokaka

Av vad jag har hört så sitter Claes Malmberg tydligen bakom galler just nu av någon anledning... :(

Simon Axelsson

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 21:30:31Av vad jag har hört så sitter Claes Malmberg tydligen bakom galler just nu av någon anledning... :(
Clickbait. Han sattes i fängelse i ungdomen för att han vägrade göra lumpen.
Redan utfört ~60 biobesök 2025.