Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Fem Myror är fler än fyra elefanter

Startat av TonyTonka, 15 januari 2012 kl. 02:43:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Monsieur Hulot

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 14:22:39Den är nog runt 10 år gammal, så den börjar ha gjort sitt och är ganska långsam - så egentligen har jag tänkt på att införskaffa en ny laptop ett tag nu, men det är ju dålig tajming att det skulle behöva ske just nu; det vore ju bättre om man hade tid på sig att leta runt och hitta en bra dator till ett rimligt pris utan att behöva hasta...

Jag hade egentligen hoppats på att datorn skulle hålla ett år till, så att jag under nästa år skulle ha god tid på mig att leta runt och hitta en ny dator; men det ser inte ut som att det blir så... :(
Har den lagt av helt och hållet?

Precis som @MOA säger så är det verkligen tråkigt att detta ska hända nu. Hoppar det löser sig!

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 15:01:59Bara inte Fem Myror försvinner nu för då är allting kört
En tröst är ju att det finns ändå finns 32 avsnitt uppladdade på Archive, varav ett påminner ganska mycket om julshowen. Det är ju bättre än ingenting ;)

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Idag kl. 15:18:19En tröst är ju att det finns ändå finns 32 avsnitt uppladdade på Archive, varav ett påminner ganska mycket om julshowen. Det är ju bättre än ingenting ;)
Är både Ljusets Brottning & Brasse Som Tomte med där? Glöm inte Julkalendern

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 16:01:17Är både Ljusets Brottning & Brasse Som Tomte med där? Glöm inte Julkalendern
Det måste det vara, Ljusets brottning är med i alla fall! Dock vet jag inte vilken ordning de kommer i, eller om det är något exklusivt material med där.

Mycket riktigt får vi inte glömma julkalendern såklart! ;)