Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Dubbare utan ansikte, filmtråden.

Startat av Carl Barks lover, 23 september 2006 kl. 23:16:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DingoPictures2005

@Daniel Hofverberg @Anders M Olsson 
Visst hade någon av er en prenumeration på något tidningsarkiv?
Skulle ni möjligen kunna hitta en tidsdaterad bild från typ 1997 - 2001 tidsfönstret på Ulf Adehlson och Povel Ramel?
Ja båda är väldigt kända men hjälper William med hans Tarzan sida och han är väldigt petig med att bilder ska vara daterade, så film från 1999 ska ha en bild inom en nära tidsram för filmen, vilket jag inte kan hitta på någon av dessa med hjälp av google.

MOA

Titta vilka artiklar jag lyckades hitta, här var Elina & Anton inte gamla. Så gullig familjebild ;D
Farsan måste heta Olofsson & är därför anledningen till att Anton heter det, han har seriöst 100 namn.
Även Louises bröllopsfoto syns i andra artikeln

Elios

Citat från: MOA skrivet 18 maj 2026 kl. 14:03:17Titta vilka artiklar jag lyckades hitta, här var Elina & Anton inte gamla. Så gullig familjebild ;D
Farsan måste heta Olofsson & är därför anledningen till att Anton heter det, han har seriöst 100 namn.
Även Louises bröllopsfoto syns i andra artikeln
Det där måste ju ha varit tidigt 90-tal.  ::)

MOA