Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 22 maj 2026 kl. 23:11:45Jag fattar inte vad det är för fel med filerna! Detta har hänt igår och det håller fortfarande på idag! Filerna i mina dokument blir helt fucked up alltså, när jag försöker att redigera så blir bilden helt svart och när jag försöker att minska bilden så blir resultatet helt fel. Eller att det står att det har hänt något fel och den total vägrar att låta mig redigera i överhuvudtaget! Händer detta för allas filer? Och är detta en permanent uppdatering? I så fall, den suger! Och den som kom på denna glitchen som en permanent uppdatering förtjänar att få sparken!
Måste vara fel på programmet, låter helkönstigt. Så blir det inte när jag redigerar dokument i OpenOffice, allt funkar normalt & därför är det bäst

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 22 maj 2026 kl. 23:32:33Måste vara fel på programmet, låter helkönstigt. Så blir det inte när jag redigerar dokument i OpenOffice, allt funkar normalt & därför är det bäst
Min heter väl "Utforskaren" så...

Daniel Hofverberg

Citat från: Skokaka skrivet 22 maj 2026 kl. 23:11:45Jag fattar inte vad det är för fel med filerna! Detta har hänt igår och det håller fortfarande på idag! Filerna i mina dokument blir helt fucked up alltså, när jag försöker att redigera så blir bilden helt svart och när jag försöker att minska bilden så blir resultatet helt fel. Eller att det står att det har hänt något fel och den total vägrar att låta mig redigera i överhuvudtaget! Händer detta för allas filer? Och är detta en permanent uppdatering? I så fall, den suger! Och den som kom på denna glitchen som en permanent uppdatering förtjänar att få sparken!
Vilket program syftar du på, vilka filer och vad försöker du göra?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 00:02:25Min heter väl "Utforskaren" så...
Utforskaren? Nu låter det som om filerna på datorn blivit korrupta, så svårt & så ovanligt

Skokaka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 02:41:20Vilket program syftar du på, vilka filer och vad försöker du göra?
Filer i dokument på datorn? Nåja, dock så var det i min alternativa dator. Jag kollade idag hos min vanliga dators filer, inget problem med dom. Men idag dock så funkar redigeringen som vanligt igen hos den alternativa, så inte så mycket av ett problem då. Kan vara som så att det skulle vara så en dag. Då det höll på under en natt och i nästa dag, så... Bara tekniskt sätt en dag med problem? Okej, jag vet inte, men det löste sig. Ville redigera för att förminska bilder och så, förresten.