Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Frågor om dubbningar

Startat av Disneyfantasten, 29 april 2023 kl. 21:50:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Vilket avsnitt är detta av AOSTH? Sorligt att Bullerbyn förstörde allt

https://www.youtube.com/watch?v=W_yA6HYbZb0

gstone

Jag undrar vilka dom svenska rösterna i toy story 5 kommer bli

Jag undrar om det kommer komma info om dubbningen snare jag hoppas de r

(Detta är en retorisk fråga då ingen av personerna på forumet jobbar åt Disney kan ju ingen svara)

(Det är tekniskt att " fråga om en dubbning " gillet varför jag skrev dem i denna tråd )
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 24 maj 2026 kl. 23:56:53Jag undrar vilka dom svenska rösterna i toy story 5 kommer bli

Jag undrar om det kommer komma info om dubbningen snare jag hoppas de r

(Detta är en retorisk fråga då ingen av personerna på forumet jobbar åt Disney kan ju ingen svara)

(Det är tekniskt att " fråga om en dubbning " gillet varför jag skrev dem i denna tråd )
det kan vara en kändis eller inte kändis det beror på vad Disney i usa vad dom casta. det är dålig information om svenska dubbning till denna filmen och det är en månad kvar till premiären och jag undrar om Daniel hofverberg kanske har kontaktat distertör antingen är det Disney Sverige konto och andra aktörer som har svenska dubbning av filmen. det står bara alla talar svenska och nåt annat liknande. det är lite irriterande Disney håller hemlig information till premiären.