Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

jag sover hemma själv for första gången i mitt liv, jag aldrig varit hemma en kväll / natt / morgon själv för ut i mitt liv

mina föräldrar fira sitt jubileum och sover på hotell
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 21:41:50jag sover hemma själv for första gången i mitt liv, jag aldrig varit hemma en kväll / natt / morgon själv för ut i mitt liv

Sovit själv över 20 gånger på över 5 år. Mår bra, ingen ånger över att jag inte följde med farsan till stället han drog till. Klarar mig bra själv men visste skulle man gilla att vara med någon underbar

gstone

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 22:02:06Sovit själv över 20 gånger på över 5 år. Mår bra, ingen ånger över att jag inte följde med farsan till stället han drog till. Klarar mig bra själv men visste skulle man gilla att vara med någon underbar
hoppas du hittar någon  underbar

Monsieur Hulot

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 21:41:50jag sover hemma själv for första gången i mitt liv, jag aldrig varit hemma en kväll / natt / morgon själv för ut i mitt liv

Förstår verkligen att det känns ovant och speciellt.

Behöver inte svara om det känns för personligt, men känns det bra att du får sova hemma ensam? Oavsett vad hoppas jag att du haft en fin vår och att du mår bra i övrigt! Och jag hoppas sommaren blir bra för dig också! :)

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 23:26:03Förstår verkligen att det känns ovant och speciellt.

Behöver inte svara om det känns för personligt, men känns det bra att du får sova hemma ensam? Oavsett vad hoppas jag att du haft en fin vår och att du mår bra i övrigt! Och jag hoppas sommaren blir bra för dig också! :)
Vilken underbar man...

gstone