Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

jag sover hemma själv for första gången i mitt liv, jag aldrig varit hemma en kväll / natt / morgon själv för ut i mitt liv

mina föräldrar fira sitt jubileum och sover på hotell
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 30 maj 2026 kl. 21:41:50jag sover hemma själv for första gången i mitt liv, jag aldrig varit hemma en kväll / natt / morgon själv för ut i mitt liv

Sovit själv över 20 gånger på över 5 år. Mår bra, ingen ånger över att jag inte följde med farsan till stället han drog till. Klarar mig bra själv men visste skulle man gilla att vara med någon underbar

gstone

Citat från: MOA skrivet 30 maj 2026 kl. 22:02:06Sovit själv över 20 gånger på över 5 år. Mår bra, ingen ånger över att jag inte följde med farsan till stället han drog till. Klarar mig bra själv men visste skulle man gilla att vara med någon underbar
hoppas du hittar någon  underbar

Monsieur Hulot

Citat från: gstone skrivet 30 maj 2026 kl. 21:41:50jag sover hemma själv for första gången i mitt liv, jag aldrig varit hemma en kväll / natt / morgon själv för ut i mitt liv

Förstår verkligen att det känns ovant och speciellt.

Behöver inte svara om det känns för personligt, men känns det bra att du får sova hemma ensam? Oavsett vad hoppas jag att du haft en fin vår och att du mår bra i övrigt! Och jag hoppas sommaren blir bra för dig också! :)

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 30 maj 2026 kl. 23:26:03Förstår verkligen att det känns ovant och speciellt.

Behöver inte svara om det känns för personligt, men känns det bra att du får sova hemma ensam? Oavsett vad hoppas jag att du haft en fin vår och att du mår bra i övrigt! Och jag hoppas sommaren blir bra för dig också! :)
Vilken underbar man...

gstone

MOA

Monsieur kändes som en 70-Talist för mig, mest 55 år. Troligen för att programmen han snackar om hade premiär på 70-Talet. Bli inte kränkt Monsieur, du är fortfarande min bästa man

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet 12 juni 2026 kl. 14:07:19Monsieur kändes som en 70-Talist för mig, mest 55 år. Troligen för att programmen han snackar om hade premiär på 70-Talet. Bli inte kränkt Monsieur, du är fortfarande min bästa man
Känner mig inte kränkt, tvärtom! Många av mina klasskamrater bemötte mig som minstingen med tanke på att jag är född sent på året. Och då känns det väldigt kul att man blir bemött som en ledare, hoppas du förstår vad jag menar ;)

Det glädjer mig ännu en gång att få beröm :D

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 12 juni 2026 kl. 14:18:02Känner mig inte kränkt, tvärtom! Många av mina klasskamrater bemötte mig som minstingen med tanke på att jag är född sent på året. Och då känns det väldigt kul att man blir bemött som en ledare, hoppas du förstår vad jag menar ;)

Det glädjer mig ännu en gång att få beröm :D
Yes, Monsieur kan bli hela forumets ledare & jag borde vara minstingen här

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet 12 juni 2026 kl. 15:03:16Yes, Monsieur kan bli hela forumets ledare & jag borde vara minstingen här
Så långt kanske jag inte kommer gå, men jag förstår vad du menar ;D 

gstone

Måste vi sitta här och prisa någon random 70-taletist ::)

gstone

Citat från: gstone skrivet 12 juni 2026 kl. 19:54:48Måste vi sitta här och prisa någon random 70-taletist ::)
För att motverka dem randomness tänket jag prisa någon verkligen förtjänar att prisas 

MOA

Citat från: gstone skrivet 12 juni 2026 kl. 19:54:48Måste vi sitta här och prisa någon random 70-taletist ::)
Det är ju det han inte är nu när jag vet det, prisar istället en 90-Talist som känns som en 70-Talist

Monsieur Hulot

Vad menar du nu? Jag har ju påpekat att jag inte är 70-talist.

Monsieur Hulot

@gstone och @MOA vad menar ni förresten med att "prisa"?