Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Toy Story 5

Startat av Marcusen, 9 februari 2023 kl. 19:58:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Dom finska rösterna 

CitatSuomeksi puhutun version ääninäyttelijöihin lukeutuvat Santeri Kinnunen (Buzz Lightyear), Antti Pääkkönen (Woody), Nina Tapio (Jessie) ja Myy Lohi (Lilypad). Muissa rooleissa kuullaan muun muassa Jukka Puotila (Herra Piikkis), Joonas Nordman (Kahveli), Mikko Kivinen (Rex), Sasu Moilanen (Combat Carl), Susa Saukko (Triksi), Jarmo Koski (Slinky), Antero Mertaranta (Napakymppi), Robin Svartström (Kingi Kabum), Petteri Summanen (Röh), Sari Aalto (Snappy), Henri Piispanen (Pleksipääpizza) ja Luyeye "Viki" Konssi (Atlas).

https://www.epressi.com/tiedotteet/elokuvat-ja-televisio/disneyn-ja-pixarin-elokuvan-toy-story-5-lippujen-ennakkomyynti-on-alkanut.html
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Nighty11x

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 maj 2026 kl. 12:16:33Hoppas du bor i en hyfsat stor stad då, för på mindre orter kan man nog inte vara säker på att filmen fortfarande visas i början av juli...
Går det bra för filmen så lär den väl stanna ett tag, Zootropolis 2 gick ju jättebra och den gick enda fram till typ April i min stad.

gstone

gstone

Emelie Clausen spelar Snappy

Joakim Jennefors  regisserar dubbningen

CitatBiopremiär snart 🥳 tack @joakimjennefors regi och tack @bonte @iyunohq för ett otroligt roligt jobb (jag spelar "Snappy") 📷

https://www.instagram.com/p/DZDW4SBDp6k/?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=ZDNlZDc0MzIxNw==

BPS

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 23:26:36Emelie Clausen spelar Snappy

Joakim Jennefors  regisserar dubbningen

https://www.instagram.com/p/DZDW4SBDp6k/?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=ZDNlZDc0MzIxNw==
Emelie spelar Lilypad i trailern låter det som men antar att hon inte gör det i filmen annars hade hon väl nämnt det

gstone

Citat från: BPS skrivet Igår kl. 23:42:17Emelie spelar Lilypad i trailern låter det som men antar att hon inte gör det i filmen annars hade hon väl nämnt det
Här är dom svenska rösterna i skrivstil

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 23:43:39Här är dom svenska rösterna i skrivstil
Dålig handstil, men jag tror jag kan tyda Benjamin Hasselström och Kajsa Reingardt.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet Idag kl. 00:10:28Dålig handstil, men jag tror jag kan tyda Benjamin Hasselström och Kajsa Reingardt.
Det var dom två jag kunde tyda ut med 👍

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet Idag kl. 00:10:28Dålig handstil, men jag tror jag kan tyda Benjamin Hasselström och Kajsa Reingardt.
Resten kunde ju lika gärna vara skrivet på kinesiska för hur omöjligt det är att läsa 

mrm Jag har ju dyslexi och dom kanske inte än för spoila rösterna för Disney så skriver otydlig då dom ända kan dela på Instagram