Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 maj 2026 kl. 00:34:12Dessa talande blommorna i Super Mario Bros. Wonder är så random, men ändå rätt roliga. Plus att de faktiskt har röster och citat samt att de är även dubbade i andra språk.
Underhållande karaktärer, något av det bästa i spelet

moviefan

moviefan

MOA

Nu till andra bossen jag aldrig besegrat: Raven Beak, han är nog grym

Skokaka

Det bara kom upp i huvudet om att vara en delfin från Mario. De är mest med i Party eller Kart spel. Jag är osäker på varför de har simglasögon, då de bor ju under vattnet, men åtminstone så ser de gulliga ut.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 juni 2026 kl. 00:11:33Det bara kom upp i huvudet om att vara en delfin från Mario. De är mest med i Party eller Kart spel. Jag är osäker på varför de har simglasögon, då de bor ju under vattnet, men åtminstone så ser de gulliga ut.
Udda val men ändå bra bild, Delfino från Dolphin Shoals

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  2 juni 2026 kl. 23:31:06Udda val men ändå bra bild, Delfino från Dolphin Shoals
Kan också säga att första gången som jag såg dessa delfinerna var i Super Mario World seriens sista och mest ikoniska avsnitt Mama Luigi och brukade tro att de var bara med i denna.