Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Tommy Nilsson har aldrig varit komiker men han är Sveriges roligaste VA. Lyckas alltid få mig att gapskratta när han spelar rollerna Big Chris, Aldo & Patrik Stjärna. Hans röst får mig verkligen att sikta mot stjärnan ;D

gstone

Visa live action remakes tycker jag faktiskt är bättre än det animerade orginalet

Dock långt i från alla ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 28 juni 2026 kl. 17:47:32Visa live action remakes tycker jag faktiskt är bättre än det animerade orginalet

Dock långt i från alla ;)
Det finns iallafall ett sådant fall för mig, nämligen Asterix och Obelix Möter Caesar (som är en nyfilmatisering av Asterix Gallernas Hjälte).

Sen tycker jag att Dora and The Lost City of Gold verkar bättre än den tecknade serien.

MOA

För första gången var jag ensam på söndag kväll igår

gstone

Om jag köpte filmen på Amazon Prime hade den nog haft dubb credits 

Jag betalar inte 99 kr  igen 

Så ni får inga credits av mig 

gstone

Nog tycker jag väl att Oscar Harryson kunde lura med farsan att dubba lite då och då

Vill höra Peter Harryson i dubbning igen 

gstone

Jag tror Eurotroll dubbat Minioner och monster 

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 juni 2026 kl. 14:39:03Jag tror Eurotroll dubbat Minioner och monster
Nej, det är Iyuno - jag har precis fått creditlista. :)

Regissör är Johan Lejdemyr, men han är lustigt nog inte inspelningstekniker trots att han ju är utbildad tekniker i grunden (med andra ord alltså inte regisserande tekniker, utan en separat inspelningstekniker).

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 juni 2026 kl. 20:43:08Nej, det är Iyuno - jag har precis fått creditlista. :)

Bli inte arg på mig  :'( :'(

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 juni 2026 kl. 20:51:25Bli inte arg på mig  :'( :'(
Jag blir inte alls arg, jag bara berättade hur det låg till. :)

Disneyfantasten

Efter den lilla besvikelsen jag hade vid Toy Story 5 så känner jag mig lite orolig att de kommande filmerna Ice Age 6 och Shrek 5 kanske också kommer att vara liknande besvikelser för min del.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 juli 2026 kl. 20:21:28Efter den lilla besvikelsen jag hade vid Toy Story 5 så känner jag mig lite orolig att de kommande filmerna Ice Age 6 och Shrek 5 kanske också kommer att vara liknande besvikelser för min del.
det är ditt eget fel

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  1 juli 2026 kl. 22:02:37det är ditt eget fel
Vaddå mitt eget fel, jag har rätt att tycka som jag gör, okej?

gstone

Jag behöver inte vara snäll jag är smart

Monsieur Hulot

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 juli 2026 kl. 22:08:47Vaddå mitt eget fel, jag har rätt att tycka som jag gör, okej?
Disneyfantasten, du har inte gjort något fel. Du har helt rätt att få tycka vad du vill!