Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Fem Myror är fler än fyra elefanter

Startat av TonyTonka, 15 januari 2012 kl. 02:43:21

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 7 gäster tittar på detta ämne.

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet  7 augusti 2026 kl. 15:41:55Av alla återskapade avsnitt är 11 inkompletta, antar att ottillängliga sketcher förekom i dom avsnitten. Monsieur har förstås bättre koll än jag
Mycket riktigt! I avsnitten som inte är kompletta förekom det material från början som närvarande inte går att få tag i.

Det finns bara en sak vi kan göra: hålla tummarna för att det en dag kommer läggas upp avsnitt från 1984 års version! Dök ett avsnitt upp från ingenstans kommer säkert flera andra göra det! Så länge det finns liv finns det hopp! :)

Ovanliga dubbningar

Citat från: Monsieur Hulot skrivet  7 augusti 2026 kl. 20:24:39Mycket riktigt! I avsnitten som inte är kompletta förekom det material från början som närvarande inte går att få tag i.

Det finns bara en sak vi kan göra: hålla tummarna för att det en dag kommer läggas upp avsnitt från 1984 års version! Dök ett avsnitt upp från ingenstans kommer säkert flera andra göra det! Så länge det finns liv finns det hopp! :)
Jag kan höra mig för om det går att gräva fram avsnitt från 1984 års version. :)

Är det alla avsnitt som finns behov av från den säsongen?

Monsieur Hulot

Citat från: Ovanliga dubbningar skrivet Igår kl. 14:57:56Jag kan höra mig för om det går att gräva fram avsnitt från 1984 års version. :)

Är det alla avsnitt som finns behov av från den säsongen?
Vad menar du nu? Det kanske är jag som missförstått någonting, men frågan känns lite svårtolkad.

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 20:38:11Vad menar du nu? Det kanske är jag som missförstått någonting, men frågan känns lite svårtolkad.
Hon menar nog finns det behov av att jag laddar upp alla avsnitt? Monsieur blir överlycklig om hans dröm blir uppfylld va?

Daniel Hofverberg

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 20:38:11Vad menar du nu? Det kanske är jag som missförstått någonting, men frågan känns lite svårtolkad.
Jag tror att hon menar om vi saknar alla avsnitt eller bara vissa av 1984 års version. :)

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 21:21:09Jag tror att hon menar om vi saknar alla avsnitt eller bara vissa av 1984 års version. :)
För närvarande saknas 11 avsnitt, om hon lyckas fixa dom blir Monsieur överlycklig

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 21:19:29Hon menar nog finns det behov av att jag laddar upp alla avsnitt? Monsieur blir överlycklig om hans dröm blir uppfylld va?
Jag förstår! Om hon har något avsnitt (eller flera) vore det ju väldigt kul om de skulle läggas upp! :D

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 21:21:09Jag tror att hon menar om vi saknar alla avsnitt eller bara vissa av 1984 års version. :)
Jag förstår igen! Visserligen finns ju rekonstruktioner av vissa avsnitt, men det vore kul om originalversionerna skulle få se dagens ljus på nytt!

Har @Ovanliga dubbningar några avsnitt ur 1984 års version? Skulle du sakna avsnitten 19 och 20 är det inte konstigt, eftersom "playen" av någon anledning valde att inte lägga upp dem. De finns däremot i rekonstruerat format av Scoop Guy.