Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Skräckfilmer

Startat av moviefan, 6 augusti 2016 kl. 20:03:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Citat från: Hans Tolvaly skrivet 26 mars 2018 kl. 20:49:39
Har ni inte sett Dark Skies så rekommenderar jag den varmt.

Jag har inte sett den. Har ni sett skräckfilmen Frozen ?

moviefan

Från Andra Sidan (Fragile) är mycket bra. Den är mer som en thriller.

moviefan

Har ni sett nya Det (2017)  ?  Jag tycker den är mycket bra och jag ser fram emot kapitel 2.  ;)

Simon Axelsson

Är inte mycket för skräck, men har sett varenda Jurassic Park, Jurassic World samt The Meg om de räknas. Har även sett både Goosebumps-filmerna (2015, 2018) och Ghostbusters-filmerna, tror dock inte att de räknas heller.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Sabelöga

Citat från: moviefan skrivet 17 mars 2018 kl. 08:45:10
Har nu sett Lights Out, den är riktigt bra.  :D
Lights Out var en riktigt rolig film. Fan vad vi garvade åt den.  :D
Houba !

moviefan

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 31 juli 2019 kl. 17:04:48
Lights Out var en riktigt rolig film. Fan vad vi garvade åt den.  :D

Vad tyckte du var roligt ?

Sabelöga

Houba !

moviefan

Har ni sett nya versionen av Det ?  Jag ska verkligen se chapter 2, när den kommer.  Jag gillar första delen skarpt, och är bra gjord, och har bra skådespelare, och bra manus.  ;)

moviefan

Har ni sett nya norska filmen De Oskyldiga ?  (jag är sugen på att se den, hoppas den släpps på bluray snart.) 

Goliat

**The House II** det är min favoritfilm. Sett den minst 20 gånger under mitt liv. Det är en skräck-komedi med inslag av lite andra genrer.

MOA

Nåt som jag & mina kompisar håller på med e att vi ser skräckfilm.Fast hon som kom på idén är för rädd för skräckfilmer,min andra kompis e rätt ointresserad & jag är minst rädd.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

moviefan

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Lilla My