Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Framåt (2020)

Startat av Disneyfantasten, 6 mars 2019 kl. 23:29:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

En ny trailer kom idag för filmen ! Enligt videons titel är det den allra sista trailern innan filmen. Känns lite tidigt för en SISTA trailer om ni frågar mig :o

https://www.youtube.com/watch?v=WLCZ8c-6sWM
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Elios

Blir lite då av den andra Pixar filmen som handlar om mönster. Vad roligt.  ;D

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 17 december 2019 kl. 16:20:29
En ny trailer kom idag för filmen ! Enligt videons titel är det den allra sista trailern innan filmen. Känns lite tidigt för en SISTA trailer om ni frågar mig :o

https://www.youtube.com/watch?v=WLCZ8c-6sWM

AAAAHHH jag är så taggad!!! Kan inte vänta på alla DnD-referenser! ;D

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 17 december 2019 kl. 22:07:35
Spelar du DnD ? Jag kankse hade fel om både ditt kön och din ålder ? eller så är dom minoriteten.

Vill avslöja vilket årtionden du är född ?

Definitivt på 1990-talet eftersom hon i skrivande stund är 25 år!  :)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 december 2019 kl. 22:08:46
Definitivt på 1990-talet eftersom hon i skrivande stund är 25 år!  :)

JA! Nu såg jag att både kön och ålder stod på profilen. Jag är föd 1997 och är för närvarande 22. En av mina favorit animrerad filmer kom ut samma år so m jag föddes vilket jag alltid tyckte var rätt kul !

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 17 december 2019 kl. 22:08:46
Spelar du DnD ? Jag kankse hade fel om både ditt kön och din ålder ? eller så är dom minoriteten.

Haha, det där med att det bara är tonåriga finniga grabbar som spelar DnD är långt förbi. DnD är hippare än någonsin, bland alla åldrar och kön ;) Så minoritet är jag absolut inte i.
Jag spelade DnD för första gången i år och har älskat vartenda minut! Det är bara logiskt att Pixar slänger i DnD-referenser i en av sina filmer nu tbh, det ligger så rätt i tiden.

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 19 december 2019 kl. 16:00:54
Haha, det där med att det bara är tonåriga finniga grabbar som spelar DnD är långt förbi. DnD är hippare än någonsin, bland alla åldrar och kön ;) Så minoritet är jag absolut inte i.
Jag spelade DnD för första gången i år och har älskat vartenda minut! Det är bara logiskt att Pixar slänger i DnD-referenser i en av sina filmer nu tbh, det ligger så rätt i tiden.

Lol. Nej jag fick intryckt av att du vara barn på 80_talet när jag hördcatt du spelade DnD. Och jag hade alltid troy du var mellan 20 och 30. Eftersom du är då(enligt  mig PK) och jag erkänner att det var dumt att tro att kvinnor inte spelade rollspelet. Jag borde tänkt efter innan jag skrev.

Förlåt  :(

Det visads sig dock att min första gissning var rätt och att du var en ung person av kvinnligt  kön som jag trofé när jag först börja läsa dina inlägg.

gstone

Värkar kul poliserna fick mig att vilja se filmen igen och den nya affisch av Corey. Jag var tveksam  föst för jag trodde att Mantikoran bara var i en Seven. Men det värkar som henne är med mer  :D !

Också tror jag mamma kan vara kul även om liknar många andra animerad mammor i designen så tror ändå  Keith Buninm Jason Headly och Dan Scalons manus och Julia Louis-Dreyfus röst framträdande kan ge henne en unik personligt.

Julia Louis-Dreyfus är full  av personligt i alla avsnitt av Seinfeld som jag sätt när allt kommer omkring.

Disneyfantasten

Daniel: om cirka två månaders tid har denna film världspremiär på bio (alltså 6 mars), så ungefär när tror du att du kommer att få ut dubbcredits?  :)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 januari 2020 kl. 01:08:42
Daniel: om cirka två månaders tid har denna film världspremiär på bio (alltså 6 mars), så ungefär när tror du att du kommer att få ut dubbcredits?  :)

TOPPEN FRÅGA !
  :D

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 januari 2020 kl. 01:08:42
Det är ju en Disney-film, och Disney Character Voices lämnar som bekant tyvärr inte ut dubbcredits förrän efter premiären. :(

Det senaste datumet jag sett var den 6 mars 2020 för Sverige, så om det står sig bör det alltså innebära att jag förhoppningsvis kan få tag i creditlistor den 9 eller 10 mars (måndag eller tisdag) - då de förstås inte jobbar på helgerna, och filmen alltså har premiär en fredag. Tråkigt, men bättre sent än aldrig...

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 januari 2020 kl. 17:16:33
Det är ju en Disney-film, och Disney Character Voices lämnar som bekant tyvärr inte ut dubbcredits förrän efter premiären. :(

Det senaste datumet jag sett var den 6 mars 2020 för Sverige, så om det står sig bör det alltså innebära att jag förhoppningsvis kan få tag i creditlistor den 9 eller 10 mars (måndag eller tisdag) - då de förstås inte jobbar på helgerna, och filmen alltså har premiär en fredag. Tråkigt, men bättre sent än aldrig...

Jo, självklart vet jag att du inte kan få credits förrän efter premiären, men de datum du nämner är iallafall de tidigaste nära, och som du säger, bättre sent än aldrig...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 januari 2020 kl. 17:16:33

Disney kanske går ut med rösterna i artikel i någon nyhets tidning som DN eller Aftonbladet.

Det är inte helt orimligt då rösterna för Coco avslöjades på det sättet.

Kan funka som effektive marknadsföring med  :D ;)!

Elios

Den verkar ju väldigt lovande men är den aliens eller så? 8) ???

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 december 2019 kl. 23:46:39
Kunde nästan tro det... (namnen låter inte särskilt svenska nämligen)

Ali Wong är från USA men är av asiatisk härkomst från början. Hon gjord en del tv komedi tor jag med.