Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sonic the Hedgehog (2020)

Startat av gorehound, 16 november 2019 kl. 03:52:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Erika

Sabelöga

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 februari 2020 kl. 21:56:26
Jag har inte lyckats lösa allt, men har tagit till en nödlösning för att komma åt servern; och nu har jag lyckats lösa problemet med den saknade creditlistan.

Så nu finns creditlistan till Sonic the Hedgehog ute:
https://www.dubbningshemsidan.se/credits/sonic-the-hedgehog/
Jag ska gå och se filmen dubbad imorrn och är redan nu så glad över vetskapen att dom översatte Agent Stones namn!  :D Hoppas dom använder samma översättning som textningen gjorde angående hans namn.  ;)
Houba !

Disneyfantasten

Jag har inte lyckats lösa allt, men har tagit till en nödlösning för att komma åt servern; och nu har jag lyckats lösa problemet med den saknade creditlistan.

När jag läste att Christian Hedlund var Sonic är jag lite intresserad av den nu, kan hända att jag framöver köper den när den finns ute i affärerna...

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 februari 2020 kl. 08:04:09
När jag läste att Christian Hedlund var Sonic är jag lite intresserad av den nu, kan hända att jag framöver köper den när den finns ute i affärerna...

Varför inte se den på bio då?^^

gstone

Tack !
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Christian Hedlund

Lägger denna här om den är av intresse och sen smyger jag härifrån ;)

https://youtu.be/dp81t0sm0wo
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Sabelöga

Citat från: Christian Hedlund skrivet 19 februari 2020 kl. 14:38:50
Lägger denna här om den är av intresse och sen smyger jag härifrån ;)

https://youtu.be/dp81t0sm0wo
Trevlig intervju :) Förresten bra jobb som Sonic!  :D 

Lite spoilers antar jag
        Såg precis filmen på min lokala bio och undrade bara lite snabbt om du råkar veta vad Jonas Kruse som Robotnik sa för nånting på vilket språk mitt i filmen nånstans? Det textades som Intressant, men det lät inte slaviskt tyckte jag :-\
Slut på potentiella spoilers
Houba !

Christian Hedlund

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 19 februari 2020 kl. 17:54:51
Trevlig intervju :) Förresten bra jobb som Sonic!  :D 

Lite spoilers antar jag
        Såg precis filmen på min lokala bio och undrade bara lite snabbt om du råkar veta vad Jonas Kruse som Robotnik sa för nånting på vilket språk mitt i filmen nånstans? Det textades som Intressant, men det lät inte slaviskt tyckte jag :-\
Slut på potentiella spoilers

Tack så mycket!

Jag har inte sett den svenska versionen än (med alla röster på plats) så jag får kanske återkomma i frågan 😅
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Simon Axelsson

Tänker se filmen i helgen, troligtvis på fredag. Jag vet inte riktigt vilket språk jag helst vill se den på, ska jag se den på svenska eller engelska tycker ni? Jag brukar bara gå en gång per film så det är därför jag undrar.
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

Lilla My

Jag och en vän ska se den, men vi kommer se den med engelsk tal. Filmen kommer vara cringe nog utan den svenska dubben ;D ;)

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet 19 februari 2020 kl. 10:45:51
Varför inte se den på bio då?^^

Därför att jag fokuserar att endast se filmer från Disney & Pixar på bio, att se alla kommande filmer på bio skulle bli för dyrt, pengarna kan inte räcka hur långt som helst och ingen vill väl slösa med pengar i onödan, en film på bio kan man bara se vid en viss tidpunkt men om man har den hemma så kan man se den när man vill...

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 19 februari 2020 kl. 19:54:48
Jag och en vän ska se den, men vi kommer se den med engelsk tal. Filmen kommer vara cringe nog utan den svenska dubben ;D ;)

Varför ser du något DU VET kommer vara "cringe" ?????
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Elios

Hoppas kunna se den nu snart. Btw så hade du rätt Daniel så kommer den att visas lite här med engelskt tal också.  ;D

Daniel Hofverberg

I Skellefteå verkar filmen huvudsakligen visas i textad originalversion, men visas även lördag och söndag eftermiddag med svensk dubbning.

Jag överväger att gå och se den, för den verkar lovande, men det är många intressanta bior just nu så vi får se hur mycket ekonomin tillåter...

Sabelöga

Citat från: Christian Hedlund skrivet 19 februari 2020 kl. 18:59:20
Tack så mycket!

Jag har inte sett den svenska versionen än (med alla röster på plats) så jag får kanske återkomma i frågan 😅
Hehe, då får du göra det först  ;D Om du träffar honom kanske du kan fråga honom, eller finns det nånstans jag kan fråga honom direkt?
Houba !