Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Biografers öppethållande under coronapandemin

Startat av Anders M Olsson, 17 mars 2020 kl. 15:49:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

E

TrondM

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 13 juni 2020 kl. 09:17:00
Den har fått ett nytt premiärdatum, 28 augusti

Ja, akkurat. Men, hvis Disney flytter Mulan til 28. august, så må The New Mutants flyttes enda en gang.

E

Citat från: TrondM skrivet 13 juni 2020 kl. 11:33:46
Ja, akkurat. Men, hvis Disney flytter Mulan til 28. august, så må The New Mutants flyttes enda en gang.
Oj ursäkta jag är inte så bra på norska. Borde kanske översätt innan

Sabelöga

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 13 juni 2020 kl. 11:46:39
Oj ursäkta jag är inte så bra på norska. Borde kanske översätt innan
"Jo precis. Men om Disney flyttar Mulan till den 28 augusti så borde The New Mutants också flyttas en gång."

- Fri översättning av:
Citat från: TrondM skrivet 13 juni 2020 kl. 11:33:46
Houba !

gstone

Citat från: TrondM skrivet 13 juni 2020 kl. 01:59:15
Tenet har akkurat blitt utsatt til 31. juli, og Wonder Woman 1984 ble utsatt til 2. oktober.

https://variety.com/2020/film/news/christopher-nolan-tenet-delayed-coronavirus-1234576169/

Disney har tidligere sagt at de ikke har noe ønske om at Mulan skal være den første storfilmen som slippes på kino etter Coronakrisen, og de ville følge med på hva som skjedde med Tenet. Så, jeg forventer at de annonserer en utsettelse av Mulan snart. The One and Only Ivan ble akkurat flyttet til Disney+, så det vil ikke overraske meg om Mulan overtar Ivans dato (14. august). En annen kandidat er 28. august, som var satt av til The New Mutants.

Om Mulan flyttar gör jag uppror ! >:( >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 13 juni 2020 kl. 18:34:08
Om Mulan flyttar gör jag uppror ! >:( >:(

Alltså, vad jag läst vill Disney inte att Mulan ska bli den första filmen som släpps när biograferna öppnar på nytt. Folk jag har pratar med tror att de kommer bestämma sig för att Mulan och New Mutants byter releasedatum, så att Mulan istället släpps mot slutet av augusti och New Mutants en dryg månad innan dess, det vill säga slutet av juli.
Hur som helst, gör inte uppror över en film, det leder inte till något bra.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

E

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 13 juni 2020 kl. 12:12:49
"Jo precis. Men om Disney flyttar Mulan till den 28 augusti så borde The New Mutants också flyttas en gång."

- Fri översättning av:
Jag översatte själv på Google efter att TrondM svarat ;)

gstone

NU tycker det ska vara SLUT med uppskjutningar av filmer  >:( >:(

INGEN  FILM FÅR SKJUTAS UPP IGEN !! >:(

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 14 juni 2020 kl. 17:05:58
NU tycker det ska vara SLUT med uppskjutningar av filmer  >:( >:(

INGEN  FILM FÅR SKJUTAS UPP IGEN !! >:(

Ja, det får vi verkligen hoppas, de kan inte få skjutas upp hur många gånger som helst, för eller senare lär väl filmbolagen behöva ta sin förnuft till fånga och ge ut sina filmer så att de kan få det hela ur världen...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 juni 2020 kl. 17:07:33
Ja, det får vi verkligen hoppas, de kan inte få skjutas upp hur många gånger som helst, för eller senare lär väl filmbolagen behöva ta sin förnuft till fånga och ge ut sina filmer så att de kan få det hela ur världen...

Hoppas inte Pelle Kanin 2 - På rymmen ,Rumble,Uppkopplad, Svampbob : Svamp på rymmen eller Själen inte skjuts upp igen ! :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :'( :'( :'(

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 14 juni 2020 kl. 17:12:41
Hoppas inte Pelle Kanin 2 - På rymmen ,Rumble,Uppkopplad, Svampbob : Svamp på rymmen eller Själen inte skjuts upp igen ! :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :'( :'( :'(

Likaså Raya och Den Sista Draken...

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 14 juni 2020 kl. 17:12:41

De och andra filmer bör inte skjutas upp igen med tanke på att biograferna öppnar igen ganska snart, för mig finns det däremot andra grejer som väcker lite oro, till exempel när och hur Scoob! samt The King of Staten Island släpps här i Sverige.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 juni 2020 kl. 17:14:13
Likaså Raya och Den Sista Draken...

Det tror jag inte då allt borde var som manligt igen ii Mars nästa åe  :D :D :D

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 14 juni 2020 kl. 19:02:20
De och andra filmer bör inte skjutas upp igen med tanke på att biograferna öppnar igen ganska snart, för mig finns det däremot andra grejer som väcker lite oro, till exempel när och hur Scoob! samt The King of Staten Island släpps här i Sverige.

Varför bry du dig om The King of Staten Island ?

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 14 juni 2020 kl. 19:06:58
Varför bry du dig om The King of Staten Island ?

För att jag vill se den, vad annars? Det är en komedi regisserad av Judd Apatow, mannen bakom (det vill säga; som har regisserat, skrivit manus till och/eller producerat) en stor del av de bästa komedierna som nånsin gjorts. Har du sett någon av de filmer han på ett sätt eller ett annat gjort (Trainwreck, The Big Sick, Anchorman: Legenden om Ron Burgundy, med flera)? Har du sett Pete Davidson eller någon av de andra skådespelarna i nån film? Har du gillat nån av deras filmer?