Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Detta kom på posten idag

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 20 juli 2024 kl. 22:56:20Så du fick spelet nu?
Ja & kommer spela mer när jag kommer hem, har inte tid på semestern

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 20 juli 2024 kl. 23:32:28Ja & kommer spela mer när jag kommer hem, har inte tid på semestern
Nåja, jag kan säga att de tre spelen i fodralet är mina favorit Mario spel. Okej, kanske lite basic av mig, då de är nog populära, men why not? ;) 

Funderar även på när jag ska resa... Hoppas att det blir kul med semestern, dock.

Lennartsson

Grattis alla skåningar på er "nationaldag" eller skånska flaggans dag!

gstone

vi för träffa Sandys familj i den nya svampbob filmen :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Nu har jag provat kläder av min kusin & faster. Måste säga att jag gillade och passade i det mesta, nya tröjor & brallor & även en kjol. Använder aldrig kjol men nu har jag både en vit & en svart. Imorgon kommer vi handla på KappAhl med faster som hjälp. Nice

MOA

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 21 juli 2024 kl. 22:00:42Cuba Cola Zero är nice :)
Cuba Cola är en riktig klassiker, visste dock inte att det fanns högre upp i landet trodde det var en malmögrej.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 juli 2024 kl. 22:06:29Cuba Cola är en riktig klassiker, visste dock inte att det fanns högre upp i landet trodde det var en malmögrej.
Har druckit den i 3 år & den är riktigt god
Citat från: gstone skrivet 23 juli 2024 kl. 10:56:50Insidan ut 2" lockar över 215 000 svenskar - största premiären i år

https://www.moviezine.se/nyheter/insidan-ut-2-lockar-over-215-000-svenskar-storsta-premiaren-i-ar
Fanns en intervju med Linda Olsson men den är låst

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 juli 2024 kl. 22:06:29Cuba Cola är en riktig klassiker, visste dock inte att det fanns högre upp i landet trodde det var en malmögrej.
När jag var barn minns jag att Cuba Cola fanns mycket här uppe i Norrland, men jag har inte stött på det på åtminstone ett par decennier - så jag trodde faktiskt att det märket lagts ned och inte fanns kvar längre...

Finns det fortfarande kvar, så tror jag inte att det längre finns i Västerbotten i alla fall. Vilket bryggeri är det som tillverkar och ger ut den?

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 juli 2024 kl. 02:10:21När jag var barn minns jag att Cuba Cola fanns mycket här uppe i Norrland, men jag har inte stött på det på åtminstone ett par decennier - så jag trodde faktiskt att det märket lagts ned och inte fanns kvar längre...

Finns det fortfarande kvar, så tror jag inte att det längre finns i Västerbotten i alla fall. Vilket bryggeri är det som tillverkar och ger ut den?
Jag bor i Västerbotten & Cuba Cola finns mycket riktigt här även om det bara är en 70 år gammal Coca Cola ripoff

Historielektions Soveren

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 24 juli 2024 kl. 02:10:21Vilket bryggeri är det som tillverkar och ger ut den?
Spendrups bryggeri i Grängesberg tillverkar Cuba Cola och Cuba Cola Zero.
En kille som ångrar att han sov på lektionerna

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 24 juli 2024 kl. 09:31:35Jag bor i Västerbotten & Cuba Cola finns mycket riktigt här även om det bara är en 70 år gammal Coca Cola ripoff
Verkligen...? Var då? För åtminstone här i Skellefteå med omnejd har jag inte sett till Cuba Cola på många år.

Nu har jag väl i och för sig kanske inte sökt jättenoga, då jag ärligt talat föredrar Pepsi Max, men jag tycker ändå att jag borde ha stött på det i någon livsmedelsbutik.