Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Nordiska julkalendrar på Archive.org

Startat av Ovanliga dubbningar, 3 december 2022 kl. 07:22:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders M Olsson

Citat från: Ovanliga dubbningar skrivet 25 november 2024 kl. 14:21:55Tiden går fort när en jobbar hårt, och snart är det redan första december. Jag jobbar hårt för att färdigställa svensk textning till dom första avsnitten av Theo og den magiske talisman, och försöker samtidigt att restaurera avsnitt av Marias barn och Långtradarchaufförens berättelser. Så min ambition är att släppa dom första avsnitten av alla tre julkalendrarna lagom till den första december, och sen successivt fler avsnitt ända fram till jul. :)
Hur gick det med Theo og den magiske talisman och Marias barn? Jag ser att det bara finns 18 avsnitt av varje på archive.org. Tappade du motivationen inför de sex sista avsnitten av respektive serie?

Nu är det snart jul igen, så det skulle vara trevligt om båda serierna fanns kompletta när december nalkas.

Daniel Hofverberg

Citat från: Anders M Olsson skrivet Igår kl. 12:10:14Hur gick det med Theo og den magiske talisman och Marias barn? Jag ser att det bara finns 18 avsnitt av varje på archive.org. Tappade du motivationen inför de sex sista avsnitten av respektive serie?

Nu är det snart jul igen, så det skulle vara trevligt om båda serierna fanns kompletta när december nalkas.
Det undrar jag också. Marias barn vet jag inte om jag vill utsätta mig för, det är nog ännu plågsammare än den magsjuka jag drabbats av (!) - men Theo og den magiske talisman vore ju trevligt att kunna se i sin helhet med svensk text i december. :)

@Ovanliga dubbningar verkar inte ha varit online på ett tag, men jag hoppas att hon har tänkt att färdigställa översättningen till i år.
(Jag hjälpte ju till med översättning av några avsnitt ifjol, och även om jag har ganska fullt upp kan jag absolut tänka mig att översätta ett par avsnitt till; om så behövs för att bli färdig tills i december.)