Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ny Asterix streaming seriee

Startat av gstone, 16 december 2024 kl. 12:34:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Nästa år kommer det en animerad Asterix Netflix serie

Serien intatuerar en ny rolig karaktärCasers mamma

https://www.netflix.com/search?q=aster&jbv=81316606 C
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 16 december 2024 kl. 12:34:29Nästa år kommer det en animerad Asterix Netflix serie

Serien intatuerar en ny rolig karaktärCasers mamma

https://www.netflix.com/search?q=aster&jbv=81316606 C
Vi behöver inte en till Bautastensmällen

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet 16 december 2024 kl. 14:15:18gnällspik ;D
Exakt samma handling, kommer inte bli i närheten av mästerverket Bautastensmällen. Oslagbart

gstone

Citat från: MOA skrivet 16 december 2024 kl. 14:49:51kommer inte bli i närheten av mästerverket Bautastensmällen. Oslagbart
eller så kommer den bli 10 gånger bättre ;D

MOA

Citat från: gstone skrivet 16 december 2024 kl. 15:20:23eller så kommer den bli 10 gånger bättre ;D
Bautastensmällen är redan 10 gånger bättre än allt annat

Oskar

Steve Kratz gör både Julius Caesar och hans mamma i trailer

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 16 december 2024 kl. 16:01:10Bautastensmällen är redan 10 gånger bättre än allt annat
Det här kan bli bra tror jag, Bautastensmällen är ju en blandning av olika Asterix album men här verkar det ju som att de filmatiserar albumet Asterix & Tvekampen.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 16 december 2024 kl. 17:43:20Steve Kratz gör både Julius Caesar och hans mamma i trailer
du är bra på att känna igen röster :)

gstone

Citat från: Oskar skrivet 16 december 2024 kl. 17:43:20Steve Kratz gör både Julius Caesar
då kan vi fast slå att Claes Månsson övergett rollen

RC

Anders Öjebo är Majestix, Jag hoppas att några av Asterix veteranerna får medverka som Per Sandborgh och Johan Hedenberg och det skulle vara en stor överraskning om Tomas Bolme får återvända som Asterix.

gstone

Citat från: RC skrivet 16 december 2024 kl. 18:38:49Anders Öjebo är Majestix, Jag hoppas att några av Asterix veteranerna får medverka som Per Sandborgh och Johan Hedenberg och det skulle vara en stor överraskning om Tomas Bolme får återvända som Asterix.
Hoppas jag med

Skokaka

Är detta första gången någonsin som det blir en serie baserad på Asterix? Jag kommer ihåg att jag brukade tro att det fanns en, men det var ju väl bara filmer förut. Undrar om denna verkligen är samma design som de två datoranimerade filmerna.

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 16 december 2024 kl. 21:45:40Är detta första gången någonsin som det blir en serie baserad på Asterix?
ja

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 16 december 2024 kl. 21:45:40Är detta första gången någonsin som det blir en serie baserad på Asterix? Jag kommer ihåg att jag brukade tro att det fanns en, men det var ju väl bara filmer förut. Undrar om denna verkligen är samma design som de två datoranimerade filmerna.
Borde se dom, tror dom finns på DVD men får bli efter jul