Författare Ämne: Kommande tävlingar på Dubbningshemsidan (Feedback önskas!)  (läst 35291 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Richardo

• Gäst
SV: Kommande tävlingar på Dubbningshemsidan (Feedback önskas!)
« Svar #405 skrivet: 14 oktober 2019 kl. 13:05:49 »
Hur går det  8)

Utloggad Elios

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 525
  • Kön: Man
    • Visa profil
« Svar #406 skrivet: 16 oktober 2019 kl. 02:51:36 »
Jo just det. Förra året så vann jag faktiskt i tävlingen om A Star is born men jag har fortfarande inte fått filmen. Vad har egentligen hänt där!?  ???

Utloggad Varsågod

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 124
    • Visa profil
« Svar #407 skrivet: 21 oktober 2019 kl. 18:57:18 »
Jo just det. Förra året så vann jag faktiskt i tävlingen om A Star is born men jag har fortfarande inte fått filmen. Vad har egentligen hänt där!?  ???

Förra året? Tävlingen publicerades 22/2 i år.

Utloggad Elios

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 525
    • Visa profil
« Svar #408 skrivet: 21 oktober 2019 kl. 19:46:55 »
Förra året? Tävlingen publicerades 22/2 i år.

Blev lite fel där. Måste ha blandat ihop det med att det var då jag såg den förra året.  :P

Utloggad saintetienne

• Relativ nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 19
    • Visa profil
« Svar #409 skrivet: 29 november 2019 kl. 20:18:02 »

Det är också en annan tävling på gång, som bör kunna publiceras under den här veckan. Då kan jag avslöja att det blir ett "nytt" spel, och ingen "favorit i repris" (d.v.s. inte nytt-nytt, men nytt för sajten...). :)

Vad hände med den tävlingen eller missade jag den helt och hållet.

Utloggad Daniel Hofverberg

• Administratör
  • Antal inlägg: 7 888
    • Visa profil
« Svar #410 skrivet: 3 december 2019 kl. 15:09:51 »
Vad hände med den tävlingen eller missade jag den helt och hållet.
Nej, tyvärr har du inte missat något. På grund av sjukdom och datorproblem har den tävlingen tyvärr inte kunnat publiceras. :(

Som jag skrivit här på annat håll har jag den senaste dryga månaden haft problem med datorn, som startar om sig själv okontrollerat och hänger sig stup i kvarten, vilket tyvärr har ställt till problem vad gäller att kunna färdigställa tävlingen (och även vissa andra uppdateringar av sajten). Före det var jag sjuk en period, och annat som gjort att den utlovade tävlingen tyvärr inte kunnat publiceras.

Datorn fungerar ännu inte helt bra, men jag ska göra allt jag kan för att kunna publicera tävlingen ifråga inom några dagar.

Det här är väldigt olyckligt och det är ju egentligen alldeles för sent med den aktuella tävlingen, men tyvärr kan man ju aldrig råda över datorproblem och dylikt... :(

Richardo

• Gäst
« Svar #411 skrivet: 8 december 2019 kl. 19:31:58 »
Nej, tyvärr har du inte missat något. På grund av sjukdom och datorproblem har den tävlingen tyvärr inte kunnat publiceras. :(

Som jag skrivit här på annat håll har jag den senaste dryga månaden haft problem med datorn, som startar om sig själv okontrollerat och hänger sig stup i kvarten, vilket tyvärr har ställt till problem vad gäller att kunna färdigställa tävlingen (och även vissa andra uppdateringar av sajten). Före det var jag sjuk en period, och annat som gjort att den utlovade tävlingen tyvärr inte kunnat publiceras.

Datorn fungerar ännu inte helt bra, men jag ska göra allt jag kan för att kunna publicera tävlingen ifråga inom några dagar.

Det här är väldigt olyckligt och det är ju egentligen alldeles för sent med den aktuella tävlingen, men tyvärr kan man ju aldrig råda över datorproblem och dylikt... :(

Vore det inte bättre att skaffa en Macbook  Pro och installera Windows via Bootcamp?

Utloggad Daniel Hofverberg

• Administratör
  • Antal inlägg: 7 888
    • Visa profil
« Svar #412 skrivet: 8 december 2019 kl. 19:59:32 »
Vore det inte bättre att skaffa en Macbook  Pro och installera Windows via Bootcamp?
Nej. Jag skyr allt som har med Apple och Macintosh att göra som pesten... :(

För övrigt hade vi på jobbet precis den lösningen för en tid sedan, och det fungerade fruktansvärt dåligt. Efter runt ett halvår gav alla upp, och vi fick införskaffa riktiga PC-datorer till jobbet.

Richardo

• Gäst
« Svar #413 skrivet: 8 december 2019 kl. 20:09:47 »
Nej. Jag skyr allt som har med Apple och Macintosh att göra som pesten... :(

För övrigt hade vi på jobbet precis den lösningen för en tid sedan, och det fungerade fruktansvärt dåligt. Efter runt ett halvår gav alla upp, och vi fick införskaffa riktiga PC-datorer till jobbet.

Jag antar du menar stationära PC-datorer?

Kan du utveckla påståendet om Apple en smula?