Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Framåt (2020)

Startat av Disneyfantasten, 6 mars 2019 kl. 23:29:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Såg den igår och den var riktigt bra faktiskt.  ;D
Inte som man kanske riktigt hade räknat med.  :o

gstone

Dave Foley stjärnan av en tidtagare Pixar film göra en del av dom övriga  rösterna i originalitet ; Typ handfull skulle jag tror , I alla några eftersom han sa att han gjord flera !

Undrar vem som dubbar honom ???

Lär nog aldrig få veta  :(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Elios

Citat från: gstone skrivet  6 april 2020 kl. 18:46:14
Här är en intervju med Foley om filmen !

https://www.youtube.com/watch?v=h-v-owE8EO0

Dave Foley som gjorde rösten till Flipp i Ett Småkryps Liv?^^

Elios

Undrar om Hugh Laurie ska dubba någon Pixar film någon gång?  ::)

gstone

Citat från: Elios skrivet  6 april 2020 kl. 19:07:40
Undrar om Hugh Laurie ska dubba någon Pixar film någon gång?  ::)

Inte omöligt, då han  dubbade i Arhur Christmas och Monsters Vs Aliens, Då hoppas ja att  Niklas Hjulström dubbar honom på svenska igen !

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  6 april 2020 kl. 19:37:54
Inte omöligt, då han  dubbade i Arhur Christmas och Monsters Vs Aliens, Då hoppas ja att  Niklas Hjulström dubbar honom på svenska igen !
Dock så är det inte dubb utan röst skådespeleri eftersom att han inte har har någon referens

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 april 2020 kl. 20:15:12
Dock så är det inte dubb utan röst skådespeleri eftersom att han inte har har någon referens

Jag använde bara samma ord val som Elios :-\

Elios

Simon Axelsson

Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 52

Elios

Citat från: Simon Axelsson skrivet 12 april 2020 kl. 23:58:17
Ordet "dubba"

Ja det heter ju så. Så det är väl klart att jag använder ordet dubba då! Vad annars!?^^

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 13 april 2020 kl. 00:12:02
Ja det heter ju så. Så det är väl klart att jag använder ordet dubba då! Vad annars!?^^

Du nämnde i samma mening som hela grejer kommit ifrån skådespelaren Hugh Laurie och undrade om han skulle dubba någon Pixar film i framtiden eller så
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 52

gstone

Hoppas Kristin Chenoweth är med i en framtida Pixar filmen !

E

Såg denna i Torsdags och den var precis som deras andra filmer: rolig och sorglig :)

Disneyfantasten

Tidigare idag läste jag på CDON att filmen kommer att släppas på DVD & Bluray den 6 juli 2020!  :D

Funderar på om jag kanske ska önska mig både denna och Frost 2 på Bluray till min födelsedag i år... (så att jag sparar lite pengar för att inte behöva lägga på så höga priset som de förmodligen lär få när de väl levereras till handeln)