Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Framåt (2020)

Startat av Disneyfantasten, 6 mars 2019 kl. 23:29:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag hoppas att det går bra att skaffa credits till denna efter primen. Förhoppningsvis finns dom kankse på hemsidan redan innan 13:e Mars :D !

Själv tror jag Nina Hjelmkvist dubbar mamman och Gladys del Pilar dubbar Mantikoran  ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 19 februari 2020 kl. 19:56:52
Jag hoppas att det går bra att skaffa credits till denna efter primen. Förhoppningsvis finns dom kankse på hemsidan redan innan 13:e Mars :D !
Jag kommer att kontakta Disney Character Voices direkt efter premiären. :)

Sen är det upp till dem när de faktiskt skickar ut creditlistorna - kan dröja allt från några timmar till någon månad - men mer än så kan i alla fall inte jag göra.

gstone

Står någonting mer om dom svenska rösterna i Pixars Framåt någonstans Online ?

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2020 kl. 10:03:56
Står någonting mer om dom svenska rösterna i Pixars Framåt någonstans Online ?

Inget utöver det vi redan vet så vitt jag vet
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Jag läst att Framåt kommer ha EN SIMOPSINS KORTFILM FÖRE SIG !!! ;D ;D ;D

Det gör mig ÖVERLYKLIG  :D :D :D :D

Inte bara för att jag ÄLSKAR The Simpsons och mer av Simpsonsär ALLID ETT PLUS !!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Men också för det btyder att jag sliper syitta egnom den vanliga väldigttråkiga kortfilm som annars brukar vara förenästan varje Pixar film !!!! TACK GODE GUD !!! :D :D :D :D :D

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2020 kl. 12:34:57

Inte bara för att jag ÄLSKAR The Simpsons och mer av Simpsonsär ALLID ETT PLUS !!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Men också för det btyder att jag sliper syitta egnom den vanliga väldigttråkiga kortfilm som annars brukar vara förenästan varje Pixar film !!!! TACK GODE GUD !!! :D :D :D :D :D

Jag gillar inte att Disney köpt 20th Century Fox och andra företag och den här gången tycker jag att det har gått för långt...

Jag har inget stort emot Simpsons, tycker om det till viss del...

Jag personligen föredrar faktiskt om kortfilmer från Disney & Pixar visas före filmerna...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 februari 2020 kl. 16:34:31
Jag gillar inte att Disney köpt 20th Century Fox och andra företag och den här gången tycker jag att det har gått för långt...

Jag har inget stort emot Simpsons, tycker om det till viss del...

Jag personligen föredrar faktiskt om kortfilmer från Disney & Pixar visas före filmerna...

Det är okej :) Vi kan tycka olika.

Jag tycker Pixars kortfilmer tar upp biobesökarna tid.

Men jag anser att se Simpson s som tid väl spenderad !!! :D

gstone

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2020 kl. 12:34:57

Okej det spelar ändå ingen roll. I Sverige blir framåt helt utan Förfilm :'( :'( :'( :'( :'( >:( >:( :( :( :( :'( :'(

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 28 februari 2020 kl. 16:46:31
Det är okej :) Vi kan tycka olika.

Jag tycker Pixars kortfilmer tar upp biobesökarna tid.

Men jag anser att se Simpson s som tid väl spenderad !!! :D

Jag förstår hur du tänker... Tack för att du förklarar!

Om jag minns rätt så är du inte särskilt förtjust i dialoglösa filmer?  :)

Lilla My

Pixars kortfilmer har alltid betytt mycket eftersom de ofta testar nya tekniker i sådana kortfilmer. I dem får också nya animerare ofta chansen att glänsa samt att de oftast är skrivna/regisserade av relativt okända personer. Tycker det är OTROLIGT synd att det inte kommer en sådan film innan Onward... :(

Sabelöga

Jag tyckte verkligen om kortfilmerna. Inget ont emot Simpsons, men jag tycker det passar bäst före en Simpsonsfilm och inte före en Pixarfilm.
Houba !

gstone

Disney släppet just nyhet att Wilmer Valderrama, Tracey Ullman ,Kyle Bornheimer och Dave Foley alla koomer också var röaster i filmen och så avslöjade dom att John Ratzenberger kommer spela en byggarbetare som heter Felix i filmen  :D

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 februari 2020 kl. 17:09:06
Jag förstår hur du tänker... Tack för att du förklarar!

Om jag minns rätt så är du inte särskilt förtjust i dialoglösa filmer?  :)

Tack för du förstår  :D och det stämmer precis att jag oftast inte alls gillar  dialoglösa filmer :) :D

gstone

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 28 februari 2020 kl. 17:33:57
Jag tyckte verkligen om kortfilmerna. Inget ont emot Simpsons, men jag tycker det passar bäst före en Simpsonsfilm och inte före en Pixarfilm.

Det finns bara en Simpsons filmen än så länge tyvär  :-*

gstone

Det är en röst jag är särskilt intresserad av i Framåt ! Nämligen Grecklin, Pantafäres ägarinnan.

Jag hemskt GÄRNA vilja vet vem som blir röst till Grecklin på Svenska ! :D :D ?