Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Framåt (2020)

Startat av Disneyfantasten, 6 mars 2019 kl. 23:29:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Simon Axelsson

Kunde tyvärr inte identifiera några ytterligare röster, men Wilden, pappan, kallades i den svenska dubben Ville och Barley (Chris Pratt originellt) kallades för Balder. Colt lät skånsk om det hjälper ditt fall.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

clara liljeberg

jag tycker den pipiga rösten lät jätteroligt när man är nedkrympt och vilka varelser finns det i den magiska världen.

gstone

Något nytt om rösterna än i filmen ?  :-[
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  7 mars 2020 kl. 13:53:53
Något nytt om rösterna än i filmen ?  :-[

Kommer det något nytt lär det postas här eller så publiceras creditslistan innan någon hinner lägga upp något om rösterna

Simon Axelsson

Hoppas filmen nu drar in bra med pengar och inte förlorar dem istället

Steffan Rudvall

Såg filmen idag den svenska bildversion var väldigt bra gjord.

Gustav Jonsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 mars 2020 kl. 18:22:57
Såg filmen idag den svenska bildversion var väldigt bra gjord.
Ja den var faktiskt väldigt välgjord kul att dem börjat göra svenska bildversioner igen.

clara liljeberg

brödernas mor lät ungefär som kelly i händige manny.

gstone

Jag ska se filmen idag på Svenska och jag undra när under eftertexterna visar dom lista av svenska röster ?

Jag vill vara HELT REDD när det händer !!

gstone

NU BLIR JAG FAKTISKT ARG OM JAG INTE KAN FÅ CREDITS TILL FILMEN PÅ HEMSIDAN !!! KAN DET MINSTA  NI KAN GÖRA ATT BERÄTTA NÄR UNDER FILMEN  RÖSTERNA  STÅR UTSATTA ??? SÅ JAG KAN FORTA SJÄLV !!!!

DUMMA PAPPA SOM VILL SE FILMEN NÄRMARE SÅ JAA TVINGADES SE DEN SVENSKA VERSIONEN.

JAG VILL INTE ENS SE DEN DUBBADE MEN  PAPPA ORKADE INTE KÖRA TILL STAN !!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Elios

Citat från: gstone skrivet  8 mars 2020 kl. 14:11:36
NU BLIR JAG FAKTISKT ARG OM JAG INTE KAN FÅ CREDITS TILL FILMEN PÅ HEMSIDAN !!! KAN DET MINSTA  NI KAN GÖRA ATT BERÄTTA NÄR UNDER FILMEN  RÖSTERNA  STÅR UTSATTA ??? SÅ JAG KAN FORTA SJÄLV !!!!

DUMMA PAPPA SOM VILL SE FILMEN NÄRMARE SÅ JAA TVINGADES SE DEN SVENSKA VERSIONEN.

JAG VILL INTE ENS SE DEN DUBBADE MEN  PAPPA ORKADE INTE KÖRA TILL STAN !!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Detta var överdrivet. Är du nya Clara Liljeberg eller vadå?  ???

gstone

Citat från: Elios skrivet  8 mars 2020 kl. 14:18:28

Kan någon säja ner Credits kommer under filmen !!! ??

gstone

Citat från: Elios skrivet  8 mars 2020 kl. 14:18:28
SUPER FÖROLÄMPANDE att genomföra mig med Clara Liljeberg !!!!!

Också jag var här FÖRST. Jag har varit här sedan 2016 !!

Allt är pappas fel  >:(

Elios

Citat från: gstone skrivet  8 mars 2020 kl. 14:31:28
SUPER FÖROLÄMPANDE att genomföra mig med Clara Liljeberg !!!!!

Också jag var här FÖRST. Jag har varit här sedan 2016 !!

Allt är pappas fel  >:(

Så Gstone var först och Clara Liljeberg blev nya Gstone som blev nya Clara Liljeberg. Roligt!  ::)

Disneyfantasten

Citat från: Elios skrivet  8 mars 2020 kl. 14:33:18
Så Gstone var först och Clara Liljeberg blev nya Gstone som blev nya Clara Liljeberg. Roligt!  ::)

Mata honom inte, han kan lätt bli upprörd...

Citat från: gstone skrivet  8 mars 2020 kl. 14:11:36

Ta det lite lungt nu, jag förstår att du blir upprörd men du behöver inte använda stora bokstäver genom hela inlägget eller röda bokstäver i delar av texten... (folk kan bli rädda om man gör det)

Även om man blir upprörd så kan man försöka att handskas med sin vrede... (jag längtar också efter att läsa rollistan men jag försöker ändå att vara tålmodig, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge)