Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Önskar svenska credits till Disney Princess My Fairytale Adventure.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 september 2024 kl. 20:28:24Önskar svenska credits till Disney Princess My Fairytale Adventure.
Det måste jag medge att jag inte ens har hört talats om. Är det en film eller serie, och hur/när släpptes eller sändes den?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 september 2024 kl. 22:01:54Det måste jag medge att jag inte ens har hört talats om. Är det en film eller serie, och hur/när släpptes eller sändes den?
Ett dataspel om någon vänlig själ köper spelet på tradera kan dom ju skriva av credis och lägga upp 🥺🙏

https://www.tradera.com/item/3011/642128951/disney-princess-my-fairytale-adventure-svenska-pc-spel

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 september 2024 kl. 22:07:47Ett dataspel om någon vänlig själ köper spelet på tradera kan dom ju skriva av credis och lägga upp 🥺🙏

https://www.tradera.com/item/3011/642128951/disney-princess-my-fairytale-adventure-svenska-pc-spel
Dubbningshemsidan har som bekant ingen avdelning för datorspel, och jag har personligen inte spelat ett enda spel på runt 20 års tid, så då får någon annan ta hand om det. :)

För övrigt är det ju inte självklart att så där pass gamla spel fungerar problemfritt (eller ens alls) med dagens operativsystem - framförallt Windows 11, även om Windows 10 heller inte är helt utom farozonen (men större chans att det fungerar med Windows 10 än 11). Med andra ord, köp på egen risk.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 september 2024 kl. 22:14:14Dubbningshemsidan har som bekant ingen avdelning för datorspel, och jag har personligen inte spelat ett enda spel på runt 20 års tid, så då får någon annan ta hand om det. :)

För övrigt är det ju inte självklart att så där pass gamla spel fungerar problemfritt (eller ens alls) med dagens operativsystem - framförallt Windows 11, även om Windows 10 heller inte är helt utom farozonen (men större chans att det fungerar med Windows 10 än 11). Med andra ord, köp på egen risk.
Jag kan i alla fall inte köpa det då pappa satt ner foten 

och jag respekterar honom  :)

gstone

Jag önskar svenska credits till 10 Liv, Harald och den magiska kritan och Den vilda roboten

gstone

Önskar du la upp credits till Disney Plus kortfilmerna Mimmis Toon: Campa med Memmi

Om du inte redan gjort det.

gstone

Jag önskar svenska credits till 10 Liv, Harald och den magiska kritan och Trollkungens Svans !

gstone

Jag önskar veta rösterna på denna DVD ?

Samt även eventuellt Dub bolag ?

gstone

Hej Daniel 

Jag vill gärna ha  svenska credits till 10 Liv, Harald och den magiska kritan och Trollkungens Svans.

gstone

Citat från: gstone skrivet  4 oktober 2024 kl. 23:14:19Jag önskar veta rösterna på denna DVD ?

Samt även eventuellt Dub bolag ?
Vet någon ?

gstone

Citat från: gstone skrivet  3 oktober 2024 kl. 20:14:28Jag önskar svenska credits till 10 Liv, Harald och den magiska kritan och Den vilda roboten
Daniel Hofverberg , hur går det ?

gstone

Kan du lägga upp credits till Disney Plus mini serien LEGO Star Wars: Återuppbygg galaxen  ?

Den är fyra avsnitt och kom på Disney Plus föra månaden ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  5 oktober 2024 kl. 09:56:03Hej Daniel

Jag vill gärna ha  svenska credits till 10 Liv, Harald och den magiska kritan och Trollkungens Svans.
10 liv har jag fått en rollista till, men tyvärr ingenting annat än. Jag har frågat distributören om studiocredits, men har inte fått svar än. Men jag ser att Elif Grahn Linroth har skrivit på Facebook att Alicia Åberg varit regisserande tekniker, så med utgångspunkt från det är det inte direkt en högoddsare att Iyuno producerat dubbningen och att den med all säkerhet spelats in i gamla BTI Studios/Iyuno Media Groups studior.

Harald och den magiska kritan och Troll: Kungens svans ska jag kontakta SF Studios om nu. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 oktober 2024 kl. 20:35:0710 liv har jag fått en rollista till, men tyvärr ingenting annat än. Jag har frågat distributören om studiocredits, men har inte fått svar än. Men jag ser att Elif Grahn Linroth har skrivit på Facebook att Alicia Åberg varit regisserande tekniker,
Snälla Snälla visa rollistan för mig 🥺🙏🙏🙏

Jag vill så gärna se den.