Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önska creditlistor

Startat av TonyTonka, 15 februari 2009 kl. 16:06:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 april 2022 kl. 22:16:27
Rollistan på Savmpbob: Svamp på Rymmen på Netflix har uppdaterats. Den är nu mycket mer utförlig.

Du kankse borde skriva av den och lägga upp på hemsidan ;)
Det har jag helt missat - det ordnar jag. :)

gstone

Kan du få credits till Emily och den magiska resan ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 maj 2022 kl. 11:18:39
Kan du få credits till Emily och den magiska resan ?
Jag har tyvärr helt missat att den filmen haft biopremiär, jag ber så mycket om ursäkt. Jag ska genast maila till distributören Njutafilms, och försöka få fram dubbcredits. :)

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 januari 2020 kl. 03:01:48
Cheetah på äventyr har jag faktiskt redan uppskrivet, och den har tidigare legat ute på sajten - den verkar ha publicerats i september 2009.

Vet inte vad som hänt, men av någon anledning verkar den creditlistan helt ha försvunnit från sajten... :( Jag får lägga upp den igen.

För övrigt en riktigt bra film (och en mycket välgjord dubbning), och tråkigt att den inte släppts på DVD i Skandinavien. :(

Tänkte bara påpeka att den inte alls finns på sajten, för jag genomsökte just den och jag hittar den inte.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  4 maj 2022 kl. 09:38:52
Tänkte bara påpeka att den inte alls finns på sajten, för jag genomsökte just den och jag hittar den inte.
Aj då... Jag är helt säker på att Cheetah på äventyr har legat ute, men den måste ha försvunnit någon gång; vet inte när.

Bra att du upptäckte det, då åtgärdar jag det vid nästa uppdatering av sajten. :)

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 maj 2022 kl. 12:50:18
Aj då... Jag är helt säker på att Cheetah på äventyr har legat ute, men den måste ha försvunnit någon gång; vet inte när.

Bra att du upptäckte det, då åtgärdar jag det vid nästa uppdatering av sajten. :)

Super!

Glöm inte heller den där uppdateringen av Den Lilla Sjöjungfrun som du pratade om!  :) (förlåt att jag tjatar om detta)

gstone

Jag skulle vilja ha credits till Tuffa Gänget.

gstone

Kan du få fram credits Tuffa Gänget ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 maj 2022 kl. 19:56:01
Tuffa gänget distribueras av UIP, och vanligtvis brukar det inte vara några problem att få creditlistor därifrån. Jag ska genast maila till min kontakt på UIP, så hoppas jag att jag får tag i creditlista innan premiären. :)

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 maj 2022 kl. 19:56:01
Jag har fått creditlista till Tuffa gänget, och den publiceras vid nästa uppdatering; troligtvis sent ikväll. :)
(men definitivt inte före 23:15, för då ser jag givetvis på Eurovision Song Contest...!).

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 april 2022 kl. 22:16:27
Rollistan på Savmpbob: Svamp på Rymmen på Netflix har uppdaterats. Den är nu mycket mer utförlig.

Du kankse borde skriva av den och lägga upp på hemsidan ;)
Hur menar du? Jag har jämfört den nuvarande svenska creditlistan på SvampBob: Svamp på rymmen efter sluttexterna på Netflix med den som jag publicerat på Dubbningshemsidan (som jag skrev av samma dag som premiären), och det ser helt och hållet identiskt ut. Jag ser ingen skillnad överhuvudtaget, utan det verkar vara ord för ord identiskt, och definitivt inte mer utförligt... ???

Det är möjligt att något annat språk har uppdaterats, men i alla fall inte den svenska; såvitt jag kan avgöra. Så kan du förklara vad du egentligen syftar på, och vad som förändrats...?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 maj 2022 kl. 13:48:00
Hur menar du? Jag har jämfört den nuvarande svenska creditlistan på SvampBob: Svamp på rymmen efter sluttexterna på Netflix med den som jag publicerat på Dubbningshemsidan (som jag skrev av samma dag som premiären), och det ser helt och hållet identiskt ut. Jag ser ingen skillnad överhuvudtaget, utan det verkar vara ord för ord identiskt, och definitivt inte mer utförligt... ???

Det är möjligt att något annat språk har uppdaterats, men i alla fall inte den svenska; såvitt jag kan avgöra. Så kan du förklara vad du egentligen syftar på, och vad som förändrats...?

Förlåt så mycket trode domm hade laggt namn opå överiga röster roller.

Men der måste funnits från börhjan

gstone

Kan du lägga ut credits till Tuffa Gänget ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 11 maj 2022 kl. 08:27:29
Kan du lägga ut credits till Tuffa Gänget ?
Det kommer ikväll. :)

Det tog längre tid än jag trodde att få klar uppdateringen, så det hanns inte med efter att Eurovision Song Contest väl var slut (det höll ju på till 23:20, och när man sen börjar jobbet kl. 08:00 dagen därpå så har man helt enkelt inte så jättemycket tid att spela på).

Istället kommer en större uppdatering ikväll, med (troligtvis) två nya recensioner och runt 8 nya creditlistor.

gstone

Hur går det med credits för  Emily och den magiska resan ?