Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Elementärt (Elemental, 2023)

Startat av gstone, 16 maj 2022 kl. 17:28:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 juni 2023 kl. 00:04:21Intressant att Disney är nu på sistonde även med Den lilla sjöjungfrun har gått på lite okändare huvudrollsinnehavare...
I det här fallet tycker jag det är ganska uppenbart att man försöker vara inkluderande för både originalrösten och Martin är mörkhyade.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 juni 2023 kl. 00:28:13M
Ja, det är helt klart intressant. Bör som sagt tyda på att de ger dubbningar nuförtiden lite större budget än tidigare - kanske de anser att det är bästa sättet att klara konkurrensen från andra filmbolag...? Låter i så fall som ett klokt resonemang, om det inte bara är en tillfällighet just nu...
Jag ser inget fel med det här  personligen :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 27 juni 2023 kl. 00:36:37I det här fallet tycker jag det är ganska uppenbart att man försöker vara inkluderande för både originalrösten och Martin är mörkhyade.
Det var nog exakt samma sak med live action Ariel  ;D :D

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 juni 2023 kl. 00:28:13Ja, det är helt klart intressant. Bör som sagt tyda på att de ger dubbningar nuförtiden lite större budget än tidigare - kanske de anser att det är bästa sättet att klara konkurrensen från andra filmbolag...? Låter i så fall som ett klokt resonemang, om det inte bara är en tillfällighet just nu...
Var det inte ungefär så dom gjorde när dom rollsate Elsa också  ?

Jag har hört att hon blev känd just tack vare Frost.

Elios

gstone

Elios

Citat från: gstone skrivet 28 juni 2023 kl. 17:43:44Snart vet vi resten av rösterna ! :D
Det blir kul att se. Ser fram emot det. 

gstone

Jag har ängli fått veta fler röster i filmen !

https://www.filmtopp.se/recension/elementart-2023

Mimmi Sandén,Ias Aouifia och Irene Lindh alla med i filmen !

Elios

Citat från: gstone skrivet  1 juli 2023 kl. 20:26:55Jag har ängli fått veta fler röster i filmen !

https://www.filmtopp.se/recension/elementart-2023

Mimmi Sandén,Ias Aouifia och Irene Lindh alla med i filmen !
Irene Lindh får mig aldrig sluta bli förvånad.  ;D ;D

Disneyfantasten

Då stämde ju det som Steffan förut gissade med Mimmi Sandén.

Och det känns tryggt att Irene Lindh fortfarande är med i branschen och dubbar.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 juli 2023 kl. 08:47:01Då stämde ju det som Steffan förut gissade med Mimmi Sandén.
Hon lät ju som hon gör i det flesta dubbningar så därför kände jag igen rösten helt enkelt.

Disneyfantasten

Jag kommer att se denna film nu under helgen hade jag tänkt.

gstone

Jag tänker se den här filmen på söndag.

gstone

Elios