Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Konstgjorda bilder

Startat av Disneyfantasten, 14 september 2021 kl. 20:23:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Dubintrested

Citat från: gstone skrivet 12 juli 2023 kl. 21:35:15Okej.

Trist :(

Känner igen :'(
Du förväntar dig jag göra gratis? Jag inte kan göra jobb gratis!

gstone

Citat från: Dubinterested skrivet 12 juli 2023 kl. 22:09:22Du förväntar dig jag göra gratis? Jag inte kan göra jobb gratis!
Du behör inte vara ett ass >:(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Dubinterested skrivet 12 juli 2023 kl. 22:09:22Du förväntar dig jag göra gratis? Jag inte kan göra jobb gratis!
snåljåp >:( >:(

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 12 juli 2023 kl. 22:13:10Du behör inte vara ett ass >:(
Ta det lugnt, jag kan göra sådana när vi vet det svenska rösterna.

gstone

Det jobbade en person som var grafikdesigner  på min daliga verksamhet men det var några år sedan :(

Lilla My

Citat från: Dubinterested skrivet 12 juli 2023 kl. 13:31:33Inte gå, mycket mycket komplicerat ta bort text lägga svenska text ta bort bild lägga svenska bild
Går visst, enkelt i Photoshop :)

gstone

Jag tycker du är väldigt girig  >:(

gstone

Citat från: gstone skrivet 12 juli 2023 kl. 22:13:55snåljåp >:( >:(
Jag kom på att girig var nog ett bättre ord för att beskriva Dubinterested istället för snål  :D

Dubintrested

Jag inte snål eller girig men du måste veta man inte får någonting för ingenting

gstone

Citat från: Dubinterested skrivet 13 juli 2023 kl. 17:56:30Jag inte snål eller girig men du måste veta man inte får någonting för ingenting
Varför måste funka betalat  >:(

Kan du inte bara göra det av ditt hjärtas godhet ?

Dubintrested

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2023 kl. 18:44:08Varför måste funka betalat  >:(

Kan du inte bara göra det av ditt hjärtas godhet ?
Varför du fortsätter skriv arg inlägg till mig? Steffan han sa till dig han göra åt dig om han gillar jobba gratis låt han

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2023 kl. 18:44:08Varför måste funka betalat  >:(

Kan du inte bara göra det av ditt hjärtas godhet ?
Man kanske inte vill göra det av "sitt hjärtas godhet" om personen är elak mot en? ;)

Steffan Rudvall

gstone

MOA

Vet int om detta räknas men här e några bilder jag gjort & använt i Bästa Rösten