Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 augusti 2023 kl. 16:42:43Gillar & tycker de låter fult?Du måste ogilla dom uttrycken
Glömde vist ett O  ;D ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

gstone

Sökfunktionen på hemsidan är dålig.

gstone

Jag sir för att jag inte vet vilka som spelar vilka roller i Sun Studios Dubbningen av Farily Odd Parantes.

Mathilda Gustafsson

Jag vill gnälla på Rachel Zegler. Tänk er att hon har fått spela disneyprinsessornas prinsessa men det enda hon gör i intervjuer är att sarkastiskt dissa och klanka ner på originalfilmen från 1937. Hon verkar tror att hennes live action version är det bästa som har hänt någonsin men jag tvivlar på det.

Originalet är en av Disneys mest klassiska filmer vad hon än tycker om den och jag tycker att hon borde respektera den istället för att konstant dissa den och det är ju tack vare den som hon fick jobbet. Jag har inget emot henne som person men hennes beteende kopplad till Snövit förstår jag helt enkelt inte. Varför konstant dissa originalet och varför tillåter Disney henne att göra det ens?

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  6 augusti 2023 kl. 09:03:48Jag vill gnälla på Rachel Zegler. Tänk er att hon har fått spela disneyprinsessornas prinsessa men det enda hon gör i intervjuer är att sarkastiskt dissa och klanka ner på originalfilmen från 1937. Hon verkar tror att hennes live action version är det bästa som har hänt någonsin men jag tvivlar på det.

Originalet är en av Disneys mest klassiska filmer vad hon än tycker om den och jag tycker att hon borde respektera den istället för att konstant dissa den och det är ju tack vare den som hon fick jobbet. Jag har inget emot henne som person men hennes beteende kopplad till Snövit förstår jag helt enkelt inte. Varför konstant dissa originalet och varför tillåter Disney henne att göra det ens?
Live Action Snövit e som ett stort skämt,dvärgarna e int ens dvärgar längre

gstone

Citat från: MOA skrivet  6 augusti 2023 kl. 09:41:03Live Action Snövit e som ett stort skämt,dvärgarna e int ens dvärgar längre
Jag ser framemot filmen  >:(

gstone

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  6 augusti 2023 kl. 11:12:40Du såg bilderna när det gäller filmen?
Jag tror den kommer bli bra !

gstone

Det är trist när röstskådespelarer och dubb regissör inte svara på mina frågor på Instagram >:(

Men får hoppas att är för att många är på sommarlov  :-\

För annars  >:(

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  6 augusti 2023 kl. 23:35:08Det är trist när röstskådespelarer och dubb regissör inte svara på mina frågor på Instagram >:(

Men får hoppas att är för att många är på sommarlov  :-\

För annars  >:(
Det är inte upp till dem, de måste följa vad som står i kontrakten.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  6 augusti 2023 kl. 23:40:07Det är inte upp till dem, de måste följa vad som står i kontrakten.
Och förutom eventuella sekretessavtal, så lär de förmodligen också prioritera sådant här ganska lågt - de flesta har ju mycket annat för sig, och nya projekt kommer ju alltid gå före att svara på frågor.

Plus då att det är semestertider, så att en del säkert inte sitter vid en datorn jätteofta...

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  6 augusti 2023 kl. 09:03:48Jag vill gnälla på Rachel Zegler. Tänk er att hon har fått spela disneyprinsessornas prinsessa men det enda hon gör i intervjuer är att sarkastiskt dissa och klanka ner på originalfilmen från 1937. Hon verkar tror att hennes live action version är det bästa som har hänt någonsin men jag tvivlar på det.

Utifrån intervjuer med henne angående filmen verkar det som att hon inte ens vill spela Snövit. Det verkar som att hon ser det som en börda.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 augusti 2023 kl. 22:34:46Utifrån intervjuer med henne angående filmen verkar det som att hon inte ens vill spela Snövit. Det verkar som att hon ser det som en börda.
Men herregud,varför ens tacka ja från första början då?Hur kan man va så oslug.Jag har nog brister i hjärnan ibland men e alldeles för smart för & komma på ideér till dumma live action filmer

Simon Axelsson

Citat från: MOA skrivet  8 augusti 2023 kl. 23:36:28Men herregud,varför ens tacka ja från första början då?Hur kan man va så oslug.Jag har nog brister i hjärnan ibland men e alldeles för smart för & komma på ideér till dumma live action filmer
Pengar. Hon är väl inte riktigt så pass stor att hon kan välja vad hon ska vara med i hur som helst. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 augusti 2023 kl. 22:34:46Utifrån intervjuer med henne angående filmen verkar det som att hon inte ens vill spela Snövit. Det verkar som att hon ser det som en börda.
Vilka intervjuer åsyftar du? 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats