Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Uppdateringar av creditlistor på Dubbningshemsidan

Startat av Disneyfantasten, 24 november 2022 kl. 21:58:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Du måste verkligen rätta till credits till Stuart Little !

Som jag sa finns det två roll rolllistor ;)

https://www.dubbningshemsidan.se/credits/stuart/

https://www.dubbningshemsidan.se/recensioner/Stuart_Little/

Borde verkligen stämma överäns.

Du borde uppadetra den kortare listan med roller från Recesionens lista.

Och gärna även kolla hur det står till med Mrs. Crensha( som har två olikaa utsatta röster)

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jsg tycker der verkilgen är dags att uppdatera credits för Hos Musse: Skurkarna  på hemsidan !

Dom som står är ju ytterst felaktiga :(

Mindre utförkliga men avsevärt mer korrekta finns på själva DVD ;)

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  7 september 2023 kl. 19:57:26Hur går det med creduts till Bilar på väg ?
Det kommer att dröja till nästa uppdatering, då jag prioriterade Spöket och Molly McGee (som du efterfrågade) plus säsong 2 av Rymdhundarna.

Troligtvis kommer nästa uppdatering ikväll, eller senast imorgon, med de creditlistor och recensioner som just nu är färdiga. Så det blir först efter det som jag kommer börja på Bilar på väg. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 september 2023 kl. 21:08:25Det kommer att dröja till nästa uppdatering, då jag prioriterade Spöket och Molly McGee (som du efterfrågade) plus säsong 2 av Rymdhundarna.

Troligtvis kommer nästa uppdatering ikväll, eller senast imorgon, med de creditlistor och recensioner som just nu är färdiga. Så det blir först efter det som jag kommer börja på Bilar på väg. :)
Okej)  ;)

Bra att jag vet 👍

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 september 2023 kl. 21:08:25Det kommer att dröja till nästa uppdatering, då jag prioriterade Spöket och Molly McGee (som du efterfrågade) plus säsong 2 av Rymdhundarna.

Väldigt trevligt med credits för Rymdhundarna och Spöket och Molly McGee :D

gstone

Hoppas det blir innan jag går upp imorgon ;D

Då kan jag vakna till nya credits :D

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  8 september 2023 kl. 09:46:21Hur går det med uppdateringen ?
Tyvärr blev det för sent igår, så jag tvingades avvakta med det för att hinna sova innan jobbet - så den kommer troligtvis ikväll istället, eller i värsta fall under helgen ifall jag skulle vara för trött ikväll.

Disneyfantasten

Imorse upptäckte jag att några av rollistorna är uppdaterade, mycket glädjande.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 september 2023 kl. 12:28:31Imorse upptäckte jag att några av rollistorna är uppdaterade, mycket glädjande.
Jag tycker och det är väldigt trevligt  :D

gstone

Varför brukar inte Daniel lägga till dom credits som jag bidra med från olika DVDer ? :-\

gstone

Kan Daniel lägga upp credits till  Madly Madagascar , Kung Fu Panda: Secrets of the Masters  och  Barbie and the Secret Door som jag bidrog med ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 september 2023 kl. 10:44:36Kan Daniel lägga upp credits till  Madly Madagascar , Kung Fu Panda: Secrets of the Masters och  Barbie and the Secret Door som jag bidrog med ?
Den förstnämnda ska vara uppskriven och redo att läggas ut. De två sistnämnda har jag dock inget minne av att ha sett, kan du länka till dessa?

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 22 september 2023 kl. 10:55:16Den förstnämnda ska vara uppskriven och redo att läggas ut. De två sistnämnda har jag dock inget minne av att ha sett, kan du länka till dessa?
Barbie och den hemliga dörren 
 Bidra med creditlistor - Sida 43 - Om Dubbningshemsidan - Dubbningshemsidans forum

Secrets of the Furious Five

Bidra med creditlistor - Sida 41 - Om Dubbningshemsidan - Dubbningshemsidans forum