Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önskan (Wish, 2023)

Startat av Steffan Rudvall, 10 september 2022 kl. 22:12:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Tänk om Myrra Malmberg får dubba Amaya !

Då blir det lite som en Aladdin återföring :D

Extra kul eftersom då skulle dom spela ett kunligt par i båda filmerna och Peter Jöback skulle till och med vara den ingifta av kunga paret i bägge situationerna ;D ;D ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  2 november 2023 kl. 15:49:23Nytt klipp från Filmen  :D

Synd att de flesta av Disneys klipp från filmen inte görs tillgängliga på svenska. Visst dubbningen kanske inte är klar men något måste väl finnas sången som är med i trailern till exempel.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 november 2023 kl. 15:54:45Synd att de flesta av Disneys klipp från filmen inte görs tillgängliga på svenska. Visst dubbningen kanske inte är klar men något måste väl finnas sången som är med i trailern till exempel.
Ursäkta jag trodde klippet var på svenska  :-[ :o

gstone

Jag kommer troligen se den här filmen 10 December,

gstone

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 10 november 2023 kl. 21:54:29Jag tror Nicklas Wahlgren spelar Kung Magnifico ;)
Det kan du väl få tro, jag tycker dock inte att det låter som honom.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 21:58:00Det kan du väl få tro, jag tycker dock inte att det låter som honom.
Jag missuppfattade när du skrev om Nicklas det är inte det ända han gör" 😂😂😂😂😂😂😂😂

Komiskt hindsight  ;D

E

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 21:58:00Det kan du väl få tro, jag tycker dock inte att det låter som honom.
Jag tror han bara säger så pågrund av det som Niclas nyligen dömdes för. Han trodde väl att det skulle vara "roligt" eller nåt. För först sa han att det var Peter Jöback

Steffan Rudvall

Citat från: E skrivet 14 november 2023 kl. 14:10:19Jag tror han bara säger så pågrund av det som Niclas nyligen dömdes för. Han trodde väl att det skulle vara "roligt" eller nåt. För först sa han att det var Peter Jöback
När han skrev det visste han dock inte vad Niclas hade dömts för...

gstone

Citat från: E skrivet 14 november 2023 kl. 14:10:19Jag tror han bara säger så pågrund av det som Niclas nyligen dömdes för. Han trodde väl att det skulle vara "roligt" eller nåt. För först sa han att det var Peter Jöback
Det vara bara jag som helt missuppfattade Stefan ;D

Nicklas låter som Peter det var därför ;)

Simon Axelsson

"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 11 oktober 2023 kl. 19:20:35Det är Peter Jöback som spelar Kung Magnifico.
@gstone , jag måste erkänna att du hade bättre röstigenkänningen än jag denna gången.

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 14 november 2023 kl. 23:36:58Officiellt: Daniela Rathana dubbar Asha och Peter Jöback kung Magnifico!

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/JQ9KvR/peter-joback-och-daniela-rathana-gor-roster-i-disneys-onskan
🥳🥳🥳🥳🥳😍😍😍😍😍😍❗️❗️❗️❗️❗️❤️❤️❤️