Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 februari 2024 kl. 00:16:00Det är väl för att det som händer berör så pass många människor jag menar hur man än ser på det så är det ju folk som dör oskyldiga civila, soldater men framförallt barn.
Det är väldigt ändå läskigt att folk så pass förgängliga när ämne kommer upp 😰😓
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 februari 2024 kl. 00:16:00Det är väl för att det som händer berör så pass många människor jag menar hur man än ser på det så är det ju folk som dör oskyldiga civila, soldater men framförallt barn.
Det är en rymlig förklaring, men inte en ursäkt i mitt tycke.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 19 februari 2024 kl. 00:18:39Ska folk online som bot hundratals mil från länderna i fråga behöva lida för det  :'(

Det borde kunna var särket för folk att säga vad dom tycker utan att möta vansinnig backlash ❗️Ellet hur ?
Det borde man väl kunna, men i en så pass allvarlig situation som den här där det handlar om mänskliga liv är det väl inte de som skriver som lider.

gstone

Jag liner !😠

Man ska alltid tänka på mig !

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 februari 2024 kl. 00:25:15mänskliga liv är det väl inte de som skriver som lider.
Det handlar alltid om mig !

BPS

Citat från: gstone skrivet 19 februari 2024 kl. 10:37:30Det handlar alltid om mig !
Vi förstår hur det känns att bli attackerad men det är ju inte som att förlora sin familj och sitt liv.

gstone

Citat från: BPS skrivet 19 februari 2024 kl. 10:38:39Vi förstår hur det känns att bli attackerad men det är ju inte som att förlora sin familj och sitt liv.
Jag är väldigt självcentrerad och till skillnad från dom flesta andra har jag inga problem att erkänna det.

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 19 februari 2024 kl. 11:42:13Jag är väldigt självcentrerad och till skillnad från dom flesta andra har jag inga problem att erkänna det.
Grattis? Då får du kanske jobba på det..?

Alla människor har negativa sidor, det gäller att jobba på att behärska dem. Inte bara acceptera att man är den man är och bete sig illa bara för att.

gstone

Jag kan nog eventuellt gilla Anette Belander mer som Bo Peep än Lena Ericsson :-[

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 21 februari 2024 kl. 16:38:06Jag kan nog eventuellt gilla Anette Belander mer som Bo Peep än Lena Ericsson :-[
Varför en sådan emoji? Det är väl inget att skämmas för.

gstone

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 21 februari 2024 kl. 16:46:13Är det inte ?
Nej, varför skulle det vara det? Alla har rätt till sina egna åsikter såklart och det är inget man ska skämmas över.

gstone

Till en början trodde jag Skokaka tagit sitt användar namn från karaktärn i Avatar ;D ;D ;D

gstone

Ibland blandar jag ihop Bobbys Värld  och Louie & Co :-\

Will Siv

Inte säker på om jag vill berätta mer "jobbiga" saker här, det har inte exakt varit "smooth sailing" sen jag skrev här förut och jag är fortfarande osäker på mycket.

Så nu blir det nåt helt annat........

Vi vet ju hur MOA känner för Louise Raeder och Hasse Jonnson och Kenneth Mildoff.

Jag har samma känslor för Sandra Kassman och Mikaela Tidermark och Myrra Malmberg (och säker fler, som Mimmi Sandén)

sry MOA....... :-\
- what.