Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Insidan ut 2

Startat av Steffan Rudvall, 10 september 2022 kl. 08:04:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Här är bilder på karaktären Nostalgi 

Vem tycker ni ska spela henne på svenska ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 23 maj 2024 kl. 13:13:45Här är bilder på karaktären Nostalgi

Dubbningen är säkert redan färdig vid det här laget, vi kanske kan jämföra om det står "övriga röster".  :)

gstone

Citat från: gstone skrivet 23 maj 2024 kl. 13:13:45Här är bilder på karaktären Nostalgi

Här är ett klipp 

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 maj 2024 kl. 13:20:55Dubbningen är säkert redan färdig vid det här laget, vi kanske kan jämföra om det står "övriga röster".  :)
Eller så blir rollistan väldigt utförlig som med första filmen 

Och i stort alla karaktär står med  :D

Man kan ju hoppas 
Jag tänker absolut fota credits när jag ser filmen på förhandsvisningen  :D ;)

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 23 maj 2024 kl. 13:23:41Eller så blir rollistan väldigt utförlig som med första filmen

Och i stort alla karaktär står med  :D

Man kan ju hoppas
Jag tänker absolut fota credits när jag ser filmen på förhandsvisningen  :D ;)
Även i den fanns fortfarande även "övriga röster", men med hjälp av bl.a. kortfilmen Jennys Första Dejt så har jag lyckats komma fram till några av rösterna.  :)

Hursomhelst så får du väldigt gärna fota credits, jag är väldigt nyfiken.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 maj 2024 kl. 13:28:27Även i den fanns fortfarande även "övriga röster", men med hjälp av bl.a. kortfilmen Jennys Första Dejt så har jag lyckats komma fram till några av rösterna.  :)

Hursomhelst så får du väldigt gärna fota credits, jag är väldigt nyfiken.
Själv klart

Enligt en del källor kommer många karaktär tillbaka ( trevligt nog även mindre sådan som Undermedvetna vakterna Frank och Dave  och mammas Ilska :D ;))

Steffan Rudvall

Jag blir nöjd om det är en riktig äldre dam och inte någon i medelåldern som förställer sin röst, men helst skulle jag vilja höra Irene Lindh då jag alltid gillat hennes röst.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 maj 2024 kl. 05:29:23Jag blir nöjd om det är en riktig äldre dam och inte någon i medelåldern som förställer sin röst, men helst skulle jag vilja höra Irene Lindh då jag alltid gillat hennes röst.
Jag håller med dig.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 maj 2024 kl. 05:29:23Jag blir nöjd om det är en riktig äldre dam och inte någon i medelåldern som förställer sin röst, men helst skulle jag vilja höra Irene Lindh då jag alltid gillat hennes röst.
Jag före slår Annica Reisberg :D

gstone

Kankse Meta Velander.

Men vid 99 års ålder är hon nog för trött ;D

Några fler förslag Anita Molander , Ewa Fröling , Sissela Kyle, My Holmsten, Lena-Pia Bernhardsson, Kajsa Reingardt och Mia Benson.

Om det blir Kajsa Reingardt kan hon ju även spela   Mammas vemod igen  ;)

gstone

Jag håller 100% med  :D

gstone

Tror du Eva Bysing skulle börja dubba igen ?

Eller hon gått i pension ?

MOA

Citat från: gstone skrivet 24 maj 2024 kl. 11:00:43Jag före slår Annica Reisberg :D
Har hon ens dubbat något?
Detta är nog en roll för Irene Lindh

MOA

Citat från: RC skrivet 24 maj 2024 kl. 13:19:30Sanna mina ord, Annica Smedius kommer få rollen.
Hon är uppåt 60 nu va? Inte långt kvar till pension

gstone

Citat från: RC skrivet 24 maj 2024 kl. 13:19:30Sanna mina ord, Annica Smedius kommer få rollen.
Det är det jag fruktar :-\