Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Insidan ut 2

Startat av Steffan Rudvall, 10 september 2022 kl. 08:04:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 24 maj 2024 kl. 15:10:52Mary Poppins kommer tilbaka
6 år sedan nu va? Har inte sett den eller första filmen

gstone

Citat från: MOA skrivet 24 maj 2024 kl. 15:21:296 år sedan nu va? Har inte sett den eller första filmen
Jag älskar dem filmen😍

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 24 maj 2024 kl. 14:50:32Hon är uppåt 60 nu va? Inte långt kvar till pension
Hon är 60, men äldre damer började hon spela långt innan hon själv närmade sig...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 maj 2024 kl. 17:09:14Hon är 60, men äldre damer började hon spela långt innan hon själv närmade sig...
Vilket jag aldrig gillat.

MOA

Citat från: gstone skrivet 24 maj 2024 kl. 17:57:00Vilket jag aldrig gillat.
Är hon bra på förvränga rösten funkar det nog bra, lika bra som hon är på att spela unga killar

gstone

Idag har filmen smygpremiär  :D

gstone

Don svenska rösterna i Insidan Ut 2 är ?

Lennartsson

Jag har inte sett Insidan ut 2 på svenska men när jag läste att Ole Ornered spelar Ilska men Magnus Ehner spelar pappas Ilska undrar varför Magnus inte spelar båda två. Tror spontant att Magnus röst passar bättre Ole tror jag har en för ljus röst och i ettan spelade väl Björn Granath båda

Lennartsson

Simon Axelsson

Citat från: Lennartsson skrivet 14 juni 2024 kl. 17:18:10@Simon Axelsson Vad tyckte du om filmen?
I mitt tycke var det definitivt Pixars bästa uppföljare, och samtidigt den som ligger närmast i nivå med sin föregångare. En väldigt smart, kreativ och extremt snygg film som på ett fint sätt utforskar puberteten och allt som hör till med en fantastisk samling karaktärer och skådespelare. Med ett ord: enastående. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Har läst att filmen ska ha mottagits av positiva recensioner, med andra ord ett gott tecken.  :D

Will Siv

Citat från: gstone skrivet 23 maj 2024 kl. 13:13:45Här är bilder på karaktären Nostalgi

Vem tycker ni ska spela henne på svenska ?
glömde nämna.....

Några var glada att det inte var Doug Walker.
- what.

Steffan Rudvall

Citat från: Will Siv skrivet 20 juni 2024 kl. 22:21:17glömde nämna.....

Några var glada att det inte var Doug Walker.

Fanns det faktiskt de som trodde att Doug Walker skulle spela en liten gammal tant?

gstone