Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Röster ni föredrar i uppföljare (alternativt tillhörande serier eller andra sammanhang)

Startat av Disneyfantasten, 21 februari 2024 kl. 22:40:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Många av rösterna i Avatar: The Last Airbender (2024 TV series) tycker jag nog är bättre än i orginal serien.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag gillar Per Sandborgh mer än vem nu som spelade Yogi Björn i tidtagare sammanhang.

gstone

Jag gillar Gunilla Orvelius mer som Beatrice Stanhope än Monica Forsberrg som gjord rollen i första Djungel-George .

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 22 februari 2024 kl. 20:40:58Jag gillar Gunilla Orvelius mer som Beatrice Stanhope än Monica Forsberrg som gjord rollen i första Djungel-George .
Det gör jag också.

DingoPictures2005

Här kom jag på en röst värd att nämna.
Maria Rydberg som Jasmine, Aladdin (TV-Serie).
Tycker denna insatsen är otroligt bra, hon liknar båda Myrra Malmberg och Linda Larkin:s originalröst.
Hon har bra energi och inlevelse och framförallt så måste denna insats ha varit väldigt svårt att göra så bra som Maria gjorde den🙂, all cred till henne för röstinsatsen.

Oskar

Citat från: gstone skrivet 22 februari 2024 kl. 20:38:12Jag gillar Per Sandborgh mer än vem nu som spelade Yogi Björn i tidtagare sammanhang.
Reine Brynolfsson eller Thomas Engelbrektsson eller Stefan frelander gjorde olika sammanhangen för eurotroll/media dubb/mediadubb international eller sun Studio Köpenhamn.

gstone

gstone

gstone

MOA

gstone

DingoPictures2005

MOA

gstone

Citat från: DingoPictures2005 skrivet  5 juni 2024 kl. 09:23:13Kändisskap gör en inte till en bättre skådespelare.
Just saying.
Han är ju bättre än gamla rösten.

Steve Kratz är ju också passande från vad jag hört av honom.

gstone