Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag såg just Dumma Mej 4 på bio

Den var bättre än Snobben ;D ( Som jag just skrev ;))
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Min hyllning till Gunnar Ernblad är rakt från hjärtat💖

gstone

Det är så underbart att folk lägger upp ovanliga svenska dubbningar på archive.org ! :D

MOA

Gunnar Ernblads insats som Kung Koopa är helt oemåtståndlig ;D

gstone

Citat från: MOA skrivet  6 juli 2024 kl. 14:57:01Gunnar Ernblads insats som Kung Koopa är helt oemåtståndlig ;D
Menar du inte kung krut  ;D ;D😂😂

MOA

Citat från: gstone skrivet  6 juli 2024 kl. 15:00:44Menar du inte kung krut  ;D ;D😂😂
ÅÅÅÅÅHHHHHHH!!!!! Båda hans röster står jag inte ut med >:( >:(

BPS

Citat från: gstone skrivet  6 juli 2024 kl. 15:00:44Menar du inte kung krut  ;D ;D😂😂
Han har inte kallats så när Gunnar spelat honom

MOA

Citat från: BPS skrivet  6 juli 2024 kl. 16:30:49Han har inte kallats så när Gunnar spelat honom
Det där inlägget är enbart skrivet för att reta mig
ERKÄNN!!!!!!!

BPS

Citat från: MOA skrivet  6 juli 2024 kl. 16:37:55Det där inlägget är enbart skrivet för att reta mig
ERKÄNN!!!!!!!
Nej, Jag retar ingen men det är ju i Sture Ströms version han kallas Krut inte i Gunnars.

gstone

Glad Non-Binary Awareness 😀🥳🏳��⚧️❗️

Hoppas alla ike-binära  medlemmar på forumet har en bra vecka  :)

MOA

Citat från: gstone skrivet  9 juli 2024 kl. 11:47:05Glad Non-Binary Awareness 😀🥳🏳��⚧️❗️

Hoppas alla ike-binära  medlemmar på forumet har en bra vecka  :)
Bara jag som inte fattar varför det ens existerar? Gillar inte att kalla folk för hen, ett uttryck som inte behöver användas. Onödigt ordval

MOA

Idag åkte jag & farsan för att hämta en åkgrässklippare, medans vi ändå var i stan gick jag på Kandyz för att uppleva min dröm & farsan köpte bra att ha grejer på ÖoB. Jag fick en Fuskgubbe mugg, Pepsi zero som man gör sodastream på & tvål då den jag hade nästan var slut. Efter en heldagsutflykt känns det som vi kommit tillbaks från en lång semester

gstone

Shrek 5 kommer på bio första juli 2026 ;D :D :D :D :D!

gstone

Skokaka

Citat från: gstone skrivet  9 juli 2024 kl. 11:47:05Glad Non-Binary Awareness 😀🥳🏳��⚧️❗️

Hoppas alla ike-binära  medlemmar på forumet har en bra vecka  :)
You too! ;D