Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Karaktärer som vi INTE gillar

Startat av moviefan, 20 februari 2019 kl. 18:46:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 25 oktober 2024 kl. 23:46:54Nej, MIN farsa. ;D
Jag tycker synd om dig 😭😭

hur kan en person sol här så trevligt som du ha en sådan pappa 

fett orättvist  :'(

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 26 oktober 2024 kl. 00:02:51Jag tycker synd om dig 😭😭

hur kan en person sol här så trevligt som du ha en sådan pappa

fett orättvist  :'(
Jag menar, han är lite jobbig, men det är nog för att han supar för mycket. (Åtminstone så tycker jag inte illa om honom, det gör jag åtminstone med en irriterande alkoholist i flygplatsen när vi väntar så länge, och han bara kommer och pratar med mig fast han inte känner mig, men i hela fall...) 

Om farsan inte dricker öl så är han chill.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 21 mars 2023 kl. 21:34:00Jeff Bennet,synd att han måste spela dåliga roller
Vem spelar honom på svenska?
Tydligen så kom jag på att det är Lawrence Mackrory.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 29 oktober 2024 kl. 22:42:39Tydligen så kom jag på att det är Lawrence Mackrory.
Så synd om Stackars Älskling Bowser, vill nästan höra hur han låter för att höra skillnaden

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 29 oktober 2024 kl. 23:37:04Så synd om Stackars Älskling Bowser, vill nästan höra hur han låter för att höra skillnaden
Värt att nämna att han också dubbade Torkel i samma serie, som också är ett asshole. Även om han är storebror till Max så mobbar han honom, och det första avsnitten börjar ju till och med att han springer efter Max och Bloo och hotar att slå dom. 

På tal om det, det finns ju många karaktärer som antingen är hemska föräldrar eller syskon, och vi borde vara verkligen glada över att vi inte är släkt med dom. Jag kan ju också till exempel säga att jag är glad att jag har varken Sara eller Dee Dee som syrror. (Båda är även dubbade utav Lena Ericsson, men hon har inte direkt med saken att göra, det är bara ett sammanträffande...)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 30 oktober 2024 kl. 22:15:09Värt att nämna att han också dubbade Torkel i samma serie, som också är ett asshole. Även om han är storebror till Max så mobbar han honom, och det första avsnitten börjar ju till och med att han springer efter Max och Bloo och hotar att slå dom.

På tal om det, det finns ju många karaktärer som antingen är hemska föräldrar eller syskon, och vi borde vara verkligen glada över att vi inte är släkt med dom. Jag kan ju också till exempel säga att jag är glad att jag har varken Sara eller Dee Dee som syrror. (Båda är även dubbade utav Lena Ericsson, men hon har inte direkt med saken att göra, det är bara ett sammanträffande...)
Glöm inte Hemska Henry, han har egentligen hemska föräldrar som är anledningen till att han beter sig som han gör. I ett avsnitt råkar dom ut för välförtjänt karma men ingen aning om vad som händer efter det

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 30 oktober 2024 kl. 23:34:19Glöm inte Hemska Henry, han har egentligen hemska föräldrar som är anledningen till att han beter sig som han gör. I ett avsnitt råkar dom ut för välförtjänt karma men ingen aning om vad som händer efter det
Ja, även om det var ett tag sen, men jag fick veta info om hur det är föräldrarna som det faktiskt är fel på. Plus så tror de att Henrys lillebrorsa är perfekt. (Bruh, ingen är perfekt...) Och att de förstås favoriserar ett utav barnen... Ja, samma situation tyvärr som hos Ed och Sara...

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 31 oktober 2024 kl. 00:46:59Ja, även om det var ett tag sen, men jag fick veta info om hur det är föräldrarna som det faktiskt är fel på. Plus så tror de att Henrys lillebrorsa är perfekt. (Bruh, ingen är perfekt...) Och att de förstås favoriserar ett utav barnen... Ja, samma situation tyvärr som hos Ed och Sara...
Samt med Matildas familj i Matilda (1996). (har fortfarande inte sett filmen ännu men har läst en hel del om den och vill så gärna se den men tyvärr finns den svenska dubbningen inte tillgänglig på DVD eller streaming)

gstone

Jag gillar inte Eliza från Zombies.

att postera civil rättigheter rättfärdige inte a bryta mot lagen eller besvära andra vanliga människor.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 oktober 2024 kl. 06:56:37Samt med Matildas familj i Matilda (1996). (har fortfarande inte sett filmen ännu men har läst en hel del om den och vill så gärna se den men tyvärr finns den svenska dubbningen inte tillgänglig på DVD eller streaming)
ja dom är skitstövlar >:(

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 oktober 2024 kl. 06:56:37Samt med Matildas familj i Matilda (1996). (har fortfarande inte sett filmen ännu men har läst en hel del om den och vill så gärna se den men tyvärr finns den svenska dubbningen inte tillgänglig på DVD eller streaming)
Jag hatar folk som behandlar sina egna barn illa, det är blanda dom värsta sortens människor i världen >:(

Oskar

Citat från: gstone skrivet  5 november 2024 kl. 19:05:46Jag hatar folk som behandlar sina egna barn illa, det är blanda dom värsta sortens människor i världen >:(
jag har inte heller sett filmen och jag såg i Creditlistan om Matilda filmen medverkar Peter Harrysson och Leo hallerstam och Staffan hallerstam och andra skådespelare.

Disneyfantasten

Siri i Snödrömmar!

Hon kidnappar Risti bara för att hon misslyckas med uppdraget och vägrar att släppa henne förrän hon fått tag i brogen, och vad värre är: det lär inte bli lätt för Aila att få tillbaka den!

På tal om det, jag gillar inte heller Olle och Kommun-Lena!

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 december 2024 kl. 19:01:52Siri i Snödrömmar!

Hon kidnappar Risti bara för att hon misslyckas med uppdraget och vägrar att släppa henne förrän hon fått tag i brogen, och vad värre är: det lär inte bli lätt för Aila att få tillbaka den!

På tal om det, jag gillar inte heller Olle och Kommun-Lena!
Kommun-Lena? Låter som en hemsk kommunchef, Lena Med Långbena låter bättre