Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Snövit (2025)

Startat av PatoskyeIII, 15 augusti 2024 kl. 15:44:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet 22 februari 2025 kl. 22:07:16Jag hatar dig >:( >:( >:( >:( >:(
Hata på ba! Hatar dig också
Citat från: Erika skrivet 22 februari 2025 kl. 22:32:04Håller fullständigt med.
Man får tycka vad man vill om en film, bara man försöker förklara varför man tycker så. Annars kan du alltid ignorera de negativa åsikterna.
Den positiviteten är icke existerande

gstone

SNÄLLA kan MOA bara undvika att skriva i denna tråd över huvud taget ? :-\

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

jag sår inte ut med att tråden har saker som gör mig ledsen i den :(

Är det rättvist tycker ? :'( :'( :'(

gstone

ska lämna sak här för dig då jag är trött

Lilla My

Citat från: MOA skrivet 22 februari 2025 kl. 22:03:14Väförtjänt hat! Fortsätt hata filmen!
Finner det fascinerande hur Disney fortfarande har kommentarerna på ändå. Lite stake har de allt.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 22 februari 2025 kl. 23:38:31jag sår inte ut med att tråden har saker som gör mig ledsen i den :(
Hela vitsen med ett diskussionsforum är ju att faktiskt diskutera, och då måste både bra och dåliga åsikter komma fram - det viktiga är bara att motivera varför man tycker så. Skriver alla bara bra saker försvinner liksom hela vitsen med ett forum...

Citat från: MOA skrivet 22 februari 2025 kl. 23:32:07Den positiviteten är icke existerande
Med tanke på att filmen inte ens har haft premiär än är det väl för tidigt att säga något om det - då får du vänta tills filmen faktiskt har haft premiär, så att personer som faktiskt har sett filmen har kunnat komma med riktiga åsikter som inte bara bygger på trailers eller vad man tror i förväg. :)

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 22 februari 2025 kl. 22:03:14Väförtjänt hat! Fortsätt hata filmen!
Så du har alltså en tidsmaskin, så att du har kunnat resa framåt i tiden, se filmen på bio och sedan resa tillbaka till vår tid för att tycka till om vad du tyckte om filmen du såg i framtiden...? Wow, det var inte illa...! ;)

Fast hade jag haft en tidsmaskin, hade jag nog hittat mer värdefulla användningsområden av den än att gå på bio och se en film ett par månader i förväg...

Anders M Olsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 februari 2025 kl. 00:57:47Hela vitsen med ett diskussionsforum är ju att faktiskt diskutera, och då måste både bra och dåliga åsikter komma fram - det viktiga är bara att motivera varför man tycker så. Skriver alla bara bra saker försvinner liksom hela vitsen med ett forum...
Med tanke på att filmen inte ens har haft premiär än är det väl för tidigt att säga något om det - då får du vänta tills filmen faktiskt har haft premiär, så att personer som faktiskt har sett filmen har kunnat komma med riktiga åsikter som inte bara bygger på trailers eller vad man tror i förväg. :)
Jag väntar med att uttala mig specifikt om filmen tills jag har sett den. Samtidigt har jag väldigt låga förväntningar. Jag har sett nästan alla Disneys "levande" nyinspelningar, och inte en enda av dem har fallit mig riktigt i smaken. De har varit allt från usla till medelmåttiga, trots astronomiska budgetar. Därför har jag svårt att tro att just den här skulle bli annorlunda, speciellt efter allt ståhejet kring politisk korrekthet. Dvärgar är tydligen ett känsligt ämne!

Hela verksamheten med nyinspelningar känns onödig, och Disney borde kunna använda sina resurser bättre.

MOA

Gal Gadots replik har tydligen blivit omdubbad i senaste trailern. Hon blev också upprörd över att hon tränade på att sjunga bara för att få sången bortklippt från filmen. Undrar vem som spelar henne på svenska

Will Siv

Citat från: Anders M Olsson skrivet 23 februari 2025 kl. 07:46:29politisk korrekthet.
Det verkar bara vara ett slagord för rasister som gnäller om att dom inte kan vara rasistiska.

Och borde det inte vara motsatsen  ???, dvs: rasism, sexism och homo/transfobi ÄR "politisk korrekt" (det verkar vara det hos ytterhögern, men det vill dom inte säga....
)
- what.

gstone

Citat från: MOA skrivet 22 februari 2025 kl. 23:32:07Hata på ba! Hatar dig ocksåDen positiviteten är icke existerande
Banlys MOA !

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 februari 2025 kl. 00:57:47Hela vitsen med ett diskussionsforum är ju att faktiskt diskutera, och då måste både bra och dåliga åsikter komma fram - det viktiga är bara att motivera varför man tycker så. Skriver alla bara bra saker försvinner liksom hela vitsen med ett forum...
Jag hatar MOA :'( :'( :'(

gstone

Citat från: Will Siv skrivet 23 februari 2025 kl. 12:36:44Det verkar bara vara ett slagord för rasister som gnäller om att dom inte kan vara rasistiska.

Och borde det inte vara motsatsen  ???, dvs: rasism, sexism och homo/transfobi ÄR "politisk korrekt" (det verkar vara det hos ytterhögern, men det vill dom inte säga....
)
👏

gstone

varför finns onda människor som MOA :'( :'( :'(

Hon är trump eller hitler

gstone

Citat från: Erika skrivet 22 februari 2025 kl. 22:32:04Håller fullständigt med.
Man får tycka vad man vill om en film, bara man försöker förklara varför man tycker så. Annars kan du alltid ignorera de negativa åsikterna.
du är ju i alla fall trevlig med dina åsikter trots att du inte håller med och det är ju vad som räknas :)

Jag känner ingen  illvilja från Erika 

likgiltighet kan jag leva med, hat gör mig ledsen och arg :'( :'(

Hoppas mo fattar hur jag tänker :)