Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

På grund utav Saint Patrick's Day så är jag nu Plankton, eftersom han är ju grön.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 mars 2025 kl. 09:29:30Nu har jag en bild på Fuskgubben från Adventures Of Super Mario Bros 3 & om 9 dagar är det Mario dagen :D
Maj? Men nu är det väl Mars? ??? 

Undrar om den dagen är även när jubileumet firas.

Will Siv

Citat från: Skokaka skrivet  2 mars 2025 kl. 01:03:43På grund utav Saint Patrick's Day så är jag nu Plankton, eftersom han är ju grön.
Borde det inte vara Patrick  ???
- what.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet  2 mars 2025 kl. 01:12:10Borde det inte vara Patrick  ???
Tänkte också på detta, men kanske i nästa år... Vet inte om de gjorde en skämt om den högtiden i något avsnitt, då Patrik borde definitivt tro att dagen är döpt efter honom och han har ju gröna byxor, han slipper bli nypen.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 mars 2025 kl. 01:04:41Maj? Men nu är det väl Mars? ???

Undrar om den dagen är även när jubileumet firas.
10 Mars ja, imorgon är det en vecka bort

gstone

Citat från: MOA skrivet  1 mars 2025 kl. 09:29:30Nu har jag en bild på Fuskgubben från Adventures Of Super Mario Bros 3 & om 9 dagar är det Mario dagen :D
Mario ser gullig ut
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

moviefan

Har bytt till Disney prinsessorna, för att de är så fina.  ;)

MOA

I år är det 2 år sedan Mario Filmen hade premiär & denna bild på Fuskgubben finns på en av mina tröjor. Älskar den

Skokaka

Ä' en orm ännu en gång, yeah... Var perfekt läge för de'.

moviefan

Har bytt till Miss Acacia, från filmen Pojken med  det tickande hjärtat. För att hon är fin, och har fin klänning. 

gstone

Citat från: moviefan skrivet 19 april 2025 kl. 21:18:02Har bytt till Miss Acacia, från filmen Pojken med  det tickande hjärtat. För att hon är fin, och har fin klänning.
älskar bilden :)

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet  1 maj 2025 kl. 13:00:00Är du arg ? :-\
Bilden är inget personangrepp mot medlemmar här på forumet! Det är bara en komisk sanning när man spelar Go Fish i Mario's Game Gallery för man spelar mot den största Fuskgubben. Han ska alltid börja! Man blir som sagt väldigt trött när man spelat några gånger

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 maj 2025 kl. 11:03:11Detta är så sant
Grovt språk i texten på bilden. :o Jag minns att jag brukade även se YouTube Poops utav Go Fish/Finns i Sjön spelet. ;D Är den bästa delen i Mario's Game Gallery.