Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ny Asterix streaming seriee

Startat av gstone, 16 december 2024 kl. 12:34:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: BPS skrivet  1 maj 2025 kl. 08:48:45Man märker att det är fransmännen som har fått bestämma vanligtvis skulle Netflix aldrig referera till Hitler och nazismen i en animerad barn/familjserie.
Jag har inte sett tillräckligt mycket av serien än för att märka det, men det var ju intressant. Ärligt talat tror jag inte att Netflix varit inblandad i produktionen alls, utan de har nog bara satt sitt namn på den färdiga produkten...

BPS

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  1 maj 2025 kl. 09:55:54Jag har inte sett tillräckligt mycket av serien än för att märka det, men det var ju intressant. Ärligt talat tror jag inte att Netflix varit inblandad i produktionen alls, utan de har nog bara satt sitt namn på den färdiga produkten...
Jag syftar på en scen i första avsnittet där hövdingen gör en så kallad romersk hälsning samma hälsning som mest är förknippad med nazisterna och säger "Den hälsningen kommer aldrig funka".