Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Super Mario Galaxy Filmen

Startat av gstone, 3 oktober 2025 kl. 11:40:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: Lillefot skrivet 10 november 2025 kl. 18:29:32Ser ut som att en mer högupplöst bild av Yoshis design i filmen har läckt ut via företaget Pillsbury:

https://bsky.app/profile/wario64.bsky.social/post/3m57xyqd4rc2c

Vet inte vad ni tycker, men om det där är slutdesignen på honom så kommer jag inte att klaga. :)
Finemang.👌

Will Siv

- what.

Skokaka

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 22:01:03:)

Såg också denna tidigare idag. Är trevligt att Ninjis medverkar, och redan nu så får vi se Bowser Jr. som tydligen kommer att ha en killröst i denna. (Osäker på om det verkligen är sant med att Koopalings kommer att vara med, dock...) Och även Rosalina syns här, och hon är ju lika badass som Peach. Dis my meisie. :D

Lillefot

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 22:01:03:)

Såg den tidigare idag. Det bådar verkligen mot en rolig uppföljare.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Simon Axelsson

Brie Larson som Rosalina är inte jättekonstigt. Att Benny Safdie (den ene regissören bakom Uncut Gems) ska vara Bowser Jr. hade jag aldrig kunnat gissa mig till, men av trailern att döma är han ingen dålig röstskådis.
Redan utfört ~80 biobesök 2025.

MOA

Citat från: Simon Axelsson skrivet Idag kl. 01:08:26Brie Larson som Rosalina är inte jättekonstigt. Att Benny Safdie (den ene regissören bakom Uncut Gems) hade jag aldrig kunnat gissa mig till, men av trailern att döma är han ingen dålig röstskådis.
Vilka tror ni spelar karaktärerna på svenska för jag har inga bra gissningar

TonyTonka

Citat från: Lillefot skrivet Igår kl. 23:46:59Såg den tidigare idag. Det bådar verkligen mot en rolig uppföljare.
Spännande, kommer definitivt att se den när den kommer. :D
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Lillefot

Citat från: gstone skrivet Idag kl. 12:20:14svensk trailer

Med risk för att ha fel, har de bytt ut Oscar Harryson? Tyckte nämligen att Mario inte lät som honom i den svenska trailern.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Citat från: Lillefot skrivet Idag kl. 12:45:16Med risk för att ha fel, har de bytt ut Oscar Harryson? Tyckte nämligen att Mario inte lät som honom i den svenska trailern.
är nog  en temporär scarth röst
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Mathilda Gustafsson

Citat från: Lillefot skrivet Idag kl. 12:45:16Med risk för att ha fel, har de bytt ut Oscar Harryson? Tyckte nämligen att Mario inte lät som honom i den svenska trailern.
Jag skulle säga att det är han med annat röstläge bara

MOA

Kommer se den när den släpps på streaming, blir nog ett riktigt mästerverk ;D

Skokaka

Så det blev snabbare än för förra filmen, förmodligen för att de har ju samma röster som återvänder och så, och kunde hitta nya röster också. 

Eftersom Christian Hedlund var med i förra filmen så kan jag väl hoppas att han får någon roll även i denna, också Linn Ehrner.